امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15865 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کانون های مذهبی مساجد میزبان محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در منطقه 22

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد منتخب سطح منطقه در طول ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کانون های مذهبی مساجد میزبان محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در منطقه 22

به گزارش خبرایران به نقل ازروابط عمومی منطقه 22، وثوقی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به عمده برنامه های فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد سطح منطقه 22 در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:« همزمان با ماه مبارک رمضان محافل نوراني انس با قرآن با حضور قاريان بين المللي و اساتيد برجسته در مساجد اين منطقه برپا مي شود و ده مسجد شاخص منطقه 22 ميزبان محافل انس با قرآن در ايام مبارک ماه رمضان است. این محافل درایام ماه مبارک رمضان درزمان بندی های مختلف بعد از نماز مغرب وعشاء و یا ظهر و عصر برپا می شود.

وي با اشاره به حضور قاريان بين المللي و اساتيد برجسته قرآني در اين محافل خاطرنشان کرد: بیش از یکصد محفل قرآنی و کلاس عمومی، متوسطه، تخصصی قرآن کریم در مقاطع متفاوت در سطح منطقه به تفکیک گروههای سنی در ده مسجد منتخب منطقه برگزار شده است. در این مراسم علاوه بر جزء‌ خوانی قرآن کریم و تبیین پیام های قرآنی، برگزاری کارگاه آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی در سرای محلات منطقه،  برگزاری آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، فصیح خوانی، مفاهیم، تجوید و حفظ قرآن کریم، برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم، بیان احکام شرعی و اجرای مسابقات قرآنی و فرهنگی با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار می شود و کارگاه تفسیر قرآن ویژه کارکنان شهرداری منطقه نیز با همکاری بسیج در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

گفتنی است محافل انس با قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و تا آخرین روز ماه مبارک رمضان با حضور شهروندان روزه دار ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب