امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15823 تاریخ انتشار: شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مراسم احیای شب های قدردر بوستان قیطریه

خبرایران : مراسم احیای شب‌ های قدر با حضور باشکوه و پرشور شهر وندان شب زنده دار به مدت سه شب در بوستان قیطریه در حال برگزاری است .
برگزاری مراسم احیای شب های قدردر بوستان قیطریه

به گزارش خبرایران به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی  شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : مراسم شب های احیا بعد از نماز مغرب و عشاء در مجاورت فرهنگسرای ملل با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز می شود و با تلاوت دعاهای معروفه و اعمال این شبهای متبرک تا پاسی از شب با حضور مشتاقان ادامه می یابد .

وی گفت: مراسم احیای شب 19 ماه مبارک رمضان بر پا  شد و این مراسم در شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان نیز از دیگر شب های لیالی قدر در فضای این بوستان برگزار می شود.

پاشایی تصریح کرد : برنامه‌های شب‌های قدر و شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع)  در دیگر مساجد  و مکان های متبرکی چون امامزاده  صالح ابن موسی الکاظم (ع) ،  علی اکبر (ع) چیذر و ...  با سخنرانی اندیشمندان و صاحبنظران برجسته‌ی کشور ، قرائت دعای جوشن‌کبیر و سرگرفتن  قرآن توسط اساتید، برگزار می‌شود.

وی به دیگر برنامه های اجرایی این ایام  اشاره کرد و گفت:  برنامه های انس با قرآن، یک شب نورانی، پردیس های فرهنگی،  افطاری برای ایتام  و برپایی سفره های افطاری ساده در قالب سفره های آسمانی از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب