امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15772 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2016 ؛

پرتغال مقابل مجارها پیروز نشد/ رونالدو و یاران اش در انتظار معجزه برای صعود

خبرایران:دیدار تیم‌ملی پرتغال مقابل مجارستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
پرتغال مقابل مجارها پیروز نشد/ رونالدو و یاران اش در انتظار معجزه برای صعود

به گزارش خبرایران، در آخرین روز از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2016 از گروه F  و از  ساعت 20:30 تیم‌های ملی پرتغال و مجارستان در ورزشگاه لیون و با قضاوت مارتین آتکینسون از انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. گل‌های پرتغال را نانی(42)، رونالدو(50)، (62) به ثمر رساندند در مقابل برای مجارها گرا(19) و گوجاک(47)،(57) زدند.

پرتغال در نیمه اول بازی بهتر آغاز کرد و در همان ابتدای بازی در دقیقه 2 نانی فرصتی را داشت تا دروازه مجارستان را باز کند ولی قدر این موقعیت را نداست.

مجارستان کمی به خودش آمد و از طریق راست گوجاک سانتر مواجی را فرستاد و بازیکن شماره 9 مجارستان با ضربه سرش دروازه پرتغال را تهدید کرد.

در حالیکه بازی بدون تب و تاب ادامه داشت، مجارستان در دقیقه 19 اولین کرنر خودش زد. هافبک مجارستانی توپ را روی دروازه پرتغال فرستاد و رونالدو موقعا توپ را دفع کرد ولی توپ در پشت محوطه جریمه برای گرا بازیکن شماره 10 و کاپیتان مجارستان افتاد و او با شوت بسیار زیبای خود دروازه پرتغال را باز کرد.

پس از آنکه مجارستان گل زد روحیه گرفت و بازی رو به جلویی انجام داد و در دقیقه 24 بازی بار دیگر موقعیت خوبی برای گلزنی داشت و الک بازیکن مجارستان توپی را از داخل محوطه جریمه روانه دروازه پرتغال کرد اما گلر پرتغال مانع از این گل شد.

در ادامه پرتغال با تمام قدرت حمله کرد و توانست در دقیقه 42 بازی گل تساوی را بزند. رونالدو از پشت محوطه جریمه برای نانی یک پاس تو در فرستاد و نانی به زیبایی دروازه مجارستان را باز کرد.

نیمه دوم این بازی را مجارستان بهتر آغاز کرد. در دقیقه 47 بازی یک ضربه کاشته برای مجارستان مهیا شد. گوجاک با ضربه ایستاگی به زیبایی دروازه پرتغال را باز کرد.

پرتغال به محض خوردن گل دوم به خودش آمد و حملات خود را بیشتر کرد و 3 دقیقه بعد از دریافت گل دوم بوسیله رونالدو گلزنی کرد. از سمت راست زمین توپی به روی دروازه مجارستان فرستاده شد و رونالدو با زیبایی با یک حرکت تکنیکی با پشت پا باز کرد.

این بازی بسیار زییا و تماشایی دنبال می‌شود. مجارستان بازهم پرتغال را غافلگیر کرد و گوجاک از پشت محوطه جریمه یک شوت سرکشی را به طرف دروازه پرتغال زد و مسیر بازهم با برخورد به مدافعان عوض شد و در دروازه پرتغال جای داد.

این بازی زیبا و تماشایی در هر دقیقه یک اتفاق می‌اقتاد. در دقیقه 62 باز هم رونالدو گلی تماشایی با ضربه سر زد تا بازی به تساوی بکشید. از سمت چپ سانتری روی دروازه مجارستان فرستاده شد و کریس قدر این موقعیت را دانست و با یک ضربه سر بسیار زیبا دروازه مجارستان را باز کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. پرتغال 3 امتیازی شد و بعد از تیم هایم لی مجارستان و ایسلند 5 امتیازی در رده سوم جدول قرار گرفت.

پرتغال با توجه به کسب 3 امتیاز از مجموع 3 مسابقه منتظر نتایج سایر دیدارهاست که آیا می تواند صعود کند یا خیر.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب