امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15754 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با سازمان مهارت روسیه

خبرایران:سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اعزام کارشناسان و متخصصین مهارتی در برگزاری چهارمین مسابقات ملی مهارت روسیه- 2016 با این کشور همکاری کرد.
همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با سازمان مهارت روسیه

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، ژاله عمراني، مدير امور مسابقات ملي و بين المللي مهارت اين سازمان در اين خصوص بيان داشت: هدف از دعوت کارشناسان و رقابت کنندگان باتوجه به تجربه کم این کشور در برگزاري مسابقات  مهارت، استفاده از تجربیات کارشناسان بین المللی جهت بهبود مسابقات ملی خود و حضور قدرتمند در مسابقات 2017 و به خصوص در مسابقات 2019 (به  میزبانی کشور روسیه )  می باشد.

وي در ادامه اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت کشور روسیه، بزرگترین رقابت مهارتی در این کشور
می باشد. چهارمین مسابقات ملی مهارت روسیه از تاریخ 2 تا 8 خرداد 1395 (23 لغایت 27 می سال 2016) برگزار شد و رقابت کنندگان حاضر در مسابقات در دو رده سنی بین 18 تا 22 سال (young workers) و 10 تا 17 سال (juniors) به رقابت پرداختند.

ژاله عمراني تصريح كرد: در اين دوره از مسابقات ملی مهارت روسیه تیم هایی از 17 کشور شامل کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکای شمال، آمریکای جنوبی و خاورمیانه از جمله فرانسه، ایتالیا، برزیل، سوئیس، هلند، ایران و ... حضور داشتند که برخی کشورها صرفا در حد کارشناس شرکت کرده بودند و برخی کشورها کارشناس جهانی به همراه رقابت کننده جهانی حضور داستند، تعداد کارشناسان و رقابت کنندگان بین المللی بالغ بر 100 نفر بود.

ژاله عمرانی با بيان اين كه در اين مسابقات به مدال آوران دوره هاي قبلی مسابقات جهانی فرصت داده شده تا سطح مسابقات را در تمام زمینه ها مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند، افزود:  ایرج اسدی، كارشناس مسؤول رشته گرافيك، ايرج بختياري، دارنده مدال نقره رشته رباتيك چهل و دومين مسابقات جهاني مهارت( آلمان 2013) ،  سامان سلطاني ، دارنده ديپلم افتخار در رشته نرم افزار چهل و يكمين دوره مسابقات جهاني مهارت- لندن 2011 و كارشناس چهل و دومين مسابقات جهاني مهارت رشته طراحي و توسعه وب و ابوالفضل رادمنش، کارشناس مسوول رشته لوله كشي و گرمايشي به عنوان كارشناسان مدعو كشورمان در  چهارمين مسابقات ملي مهارت روسيه- 2016  شركت كردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب