امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15708 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ایمن سازی مجموعه های بازی در بوستان های شمال تهران

خبرایران : با هدف فضاسازی مناسب برای حضور خانواده ها در بوستان ها و ایمن سازی فضا برای بازی کودکان بیش از 10 مجموعه بازی استاندارد در بوستان ها ی منطقه یک نصب شد.
ایمن سازی مجموعه های بازی در بوستان های شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت:  به منظور تجهیز و تکمیل امکانات زمینهای بازی کودکان ، 10 دستگاه بازی از جنس پلی اتیلن شامل مجموعه های بازی ، تاب و سرسره در منطقه یک نصب شد.

 وی افزود: این مجموعه ها در بوستان های مهرگان به تعداد 4 دستگاه ، بوستان ازگل به تعداد 2 دستگاه، بوستان گودرزی به تعدا 2 دستگاه و شهرک قمر بنی هاشم (ع) به تعداد 2 دستگاه نصب شدند.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی مدارس و افزایش اوقات فراغت شهروندان آماده سازی بوستان ها به محل های ایمن برای بازی کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است تا خانواده ها بتوانند زمانی را در کنار عزیزان خود به بهترین شکل و کمترین هزینه سپری کنند.

وی گفت: با افزایش این مجموعه ها اکثر بوستان های سطح منطقه مجهز به مجموعه های بازی کودکان شده اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب