امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15701 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی و با همکاری ارشاد خوزستان؛

دوره آموزش داستان‌نویسی برای 100 هنرجوی جوان جنوب کشور

خبرایران: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برای داستان‌نویسان جوان جنوب کشور دوره‌ آموزشی برگزار می‌کند.
دوره آموزش داستان‌نویسی برای 100 هنرجوی جوان جنوب کشور
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، این بنیاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، دوره نیمه‌متمرکز آموزش داستان‌نویسی را در استان خوزستان، شهرستان اندیمشک برگزار می‌کند.
در این دوره آموزشی که به شکل منطقه‌ای، با محوریت استان خوزستان و با حضور 100 نویسنده جوان از این استان و استان‌های هم‌جوار برگزار می‌شود، داستان‌نویسان جوان در سه روز با مباحث تئوریک داستان‌نویسی آشنا می‌شوند. همچنین برگزاری محافل داستان‌خوانی از دیگر برنامه‌های این دوره نیمه‌متمرکز آموزشی است.
خسرو باباخانی، قاسمعلی فراست، کوروش علیانی، شهریار عباسی و ابراهیم زاهدی‌مطلق، اساتید این دوره نیمه‌متمرکز آموزشی هستند.
برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، محافل داستان‌خوانی، گشت نیمه‌روزه در یکی از مراکز فرهنگی استان خوزستان و جلسات صمیمی با اساتید داستان‌نویسی کشورمان از دیگر برنامه‌های دوره نیمه متمرکز آموزش داستان‌نویسی است.
یادآور می‌شود، همزمان با برگزاری آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در پاییز امسال، دوره متمرکز آموزش داستان‌نویسی موسوم به «آل جلال» با حضور بیش از 100 داستان‌نویس جوان در تهران برگزار شد و این دوره، در ادامه برگزاری دوره متمرکز آل جلال برگزار می‌شود.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب