امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15650 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فعال بودن 100 جلسه قرآن خانگی در محله های شمال تهران

خبرایران :بیش از 100 جلسه قرآن خانگی در محله های شمال تهران فعال هستند که با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان فعالیت های قرآنی را گسترش و ساماندهی داد.
فعال بودن 100 جلسه قرآن خانگی در محله های شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک در همایش توجیهی خانه های قرآن و عترت محلات منطقه یک اظهار داشت: در شهر تهران بیش از 5 هزار جلسه قرآن خانگی در محلات رصد شده است که این تعداد در منطقه یک طبق آمار خانه های قرآن و عترت محلات بیش از 100 محفل شناسایی شده است.

وی از مسئولین خانه های عترت و قرآن محلات خواست از ظرفیت های قوی قرآنی در محلات بهره گیری کنند و آنها را  مورد حمایت قرار دهند تا فعالیت های قرآنی ساماندهی و ارتقا یابد .

وی افزود: در سال 3 نوبت فعالیت های مسئولین خانه های قرآن در محلات مورد ارزیابی شورای عالی قرآن قرار می گیرد و بعد متناسب با آن ارزیابی بن اقلام قرآنی برای خانه قرآن محلات لحاظ خواهد شد.

پاشایی تصریح کرد:امسال نیز با توجه به آغاز کار نمایشگاه حمایتی شمیم وحی در باغ موزه دفاع مقدس از سوی شورای عالی قرآن شهرداری تهران، حواله های حمایتی 27 مدیر خانه قرآن و عترت محلات و جلسات  خانگی صادر شده است.

وی افزود: مدیران محلات می توانند اقلام مورد نیاز خود را از نمایشگاه حمایتی شمیم وحی بر اساس نیاز خانه و جلسه خریداری  نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب