امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15614 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کسب مدال ورزشی توسط دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

خبرایران : تیم دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته تفنگ بادی و تپانچه موفق به کسب مدال در مسابقات قهرمان کشوری شدند.
کسب مدال ورزشی توسط دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علایی نوین، معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان دختر دانشگاه­های سراسر کشور در رشته تیراندازی 29 الی 31 اردیبهشت ­ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم دانشجویان دختر از واحد استانی تهران متشکل از 6 ورزشکار به نمایندگی از دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه شرکت داشتند که در نهایت دو نفر موفق به کسب یک مدال نقره در رشته تپانچه و یک مدال برنز در رشته تفنگ بادی شدند.

شایان ذکر است خانم صدیقه یوسفی دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در رشته تپانچه حائز مقام دوم در بخش انفرادی و خانم فائزه سیفی­پور دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی علامه طبرسی حائز مقام سوم رشته تفنگ بادی شدند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب