امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15587 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با آغاز نمايشگاه قرآن صورت گرفت؛

افزايش ساعت سرويس دهی خط يک مترو تهران

خبرایران : شركت بهره برداري مترو تهران و حومه به منظور تسهيل تردد بازديدكنندگان بیست و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی قرآن كريم، ساعت فعاليت خط يك مترو تهران را افزايش مي دهد.
افزايش ساعت سرويس دهی خط يک مترو تهران

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، دكتر محمد احمدي بافنده با اشاره به مجاورت محل برپايي نمايشگاه بين المللي قرآن كريم با دو ايستگاه مترو مصلی امام خمینی (ره) و شهيد بهشتي گفت: مترو تهران همانند سال هاي گذشته تسهيلاتي را براي تردد بهتر بازديد كنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن كريم در مصلي بزرگ امام خميني (ره) در نظر گرفته است.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه با بيان اينكه خط يك بيشترين سهم را در جابجايي بازديدكنندگان برعهده خواهد داشت افزود: در اين راستا تغییراتي دربرنامه حركت قطارهاي خط یک مترو صورت مي گيرد تا امکان دسترسی شهروندان به بیست و چهارمين نمایشگاه بین‌المللی قرآن كريم را تسهیل كند.

وي بیان اینکه نیم ساعت به سرویس رسانی شبانه قطارهاي خط يك اضافه شده است، گفت: این روال از 24 خرداد تا 8 تير ادامه دارد و بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند تا ساعت ۲۳ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه یادشده عبور می‌کنند به مقصد خود حرکت کنند.

احمدي بافنده تصريح كرد: تردد مسافران در تمام ايستگاه ها به صورت لحظه اي رصد مي شود و در صورت نياز قطارهاي فوق العاده نيز اعزام خواهند شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار مي شود.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب