امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15564 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ماه ضیافت الهی انجام می شود ؛

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی- قرآنی در منطقه 15

خبرایران: 20 برنامه فرهنگی- قرآني به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان با شعار «قرآن، تربيت و تعالي» برای پرسنل شهرداری منطقه 15 برگزار می شود.
اجرای ویژه برنامه های فرهنگی- قرآنی در منطقه 15

یه گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، یحیی عبدالخالق معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: پخش اذان در ساختمان هاي اداري و اقامه فریضه نماز جماعت با حضور مديران ستادي و نواحي و کارکنان انجام می شود.

 معاون توسعه منابع انساني در ادامه خاطر نشان کرد: با هدف ترویج و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی؛ برنامه های مختلفی نظیر برگزاری جلسات تلاوت قرآن كريم و سخنراني با رويكرد قرآن، اخلاق و تربيت با تأكيد بر مباحث سلوك قرآني، اجرای مسابقات قرآني حفظ، مفاهيم و قرائت قرآن كريم، مسابقه كتاب خواني متناظر با اخلاق قرآني و ساير موضوعات فرهنگي و هنري ویژه كاركنان و خانواده ها و نیز هماهنگی برای  اعزام كاركنان به همراه خانواده جهت بازدید از موزه و نمايشگاه قرآن كريم آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: آراستگي و غبار روبي نمازخانه ساختمانهاي اداري ستاد و نواحي،  فضاسازي، تزئين و آراستگي ساختمان ها و واحدهاي اداري متناسب با شئونات ماه مبارك رمضان و فضاسازی مناسب با ایام عزاداری شهادت مولي الموحدين حضرت علي (ع) و لیالی قدر نیز مورد توجه خواهد بود.

عبدالخالق همچنین از مشاركت فعال منطقه در مسابقات ورزشي «جام رمضان» و نیز  ساير رشته هاي ورزشي که در سطح مناطق براي كاركنان و خانواده ها برگزار می شود، خبر داد.

وی در پایان به اجراي برنامه هاي بزرگداشت ولادت امام حسن مجتبي (ع) و روز كرامت و بخشش و نیز  برنامه ريزي براي بهره مندی مناسب كاركنان و خانواده ها از ليالي قدر اشاره کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب