امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15563 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساماندهي عمراني 366 نقطه از معابر شهري شمال تهران

خبرایران : با اجراي طرح جهادي نگهداشت عمراني، بيش از 366 نقطه از سطح سواره رو ها و پياده روهاي معابر شمال تهران ساماندهي عمراني شد .
ساماندهي عمراني  366 نقطه از معابر شهري شمال تهران

به گزارش خبرایران ازروابط‌ عمومي شهرداري منطقه يك مهندس بهمن محبوبي معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت :  در ليست اعلامي طرح جهادي نگهداشت، 228 نقطه جهت لکه گيري آسفالت، 45 مورد ترميم جدول و نهر ،55 مورد ساماندهي پياده رو و 28 مورد همسطح سازي دريچه مشخص شده بود که با توجه به موارد اعلامي جديد بيش از 366 نقطه ساماندهي شد.

محبوبي تصريح کرد: بهينه سازي مسيرهاي دسترسي به خصوص در محورهاي اصلي در اين طرح در نظر گرفته شده بود تا با کمترين امکانات و هزينه، بيشترين بازدهي را به همراه داشته باشد.

معاون شهردار منطقه يک خاطر نشان ساخت: اجراي پروژه ها تنها به صورت ترميمي و با متراژ محدود، رعايت ضوابط فني و اجرايي، حضور مستمر دستگاه نظارت ناحيه در زمان اجرايي طرح و استفاده از ظرفيت اجرايي پيمانکاران تجميعي از الزامات اجرايي اين طرح بود.

وي افزود: اين طرح با همکاري اداره فني نواحي ده گانه و ناظران عاليه مربوطه در مدت يک هفته به پايان رسيد که با توجه به نتايج مطلوب طرح در كاهش پيام هاي 137 و افزايش رضايتمندي شهروندان اجراي آن در برنامه آتي اين شهرداري قرار خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب