امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15486 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اسماعیل لـله گانی خبرداد؛

برنامه بانک صادرات ایران در سال 95 پیگیری عملیات استراتژیک است/ هر شعبه برای بانک صادرات یک شرکت یا بنگاه اقتصادی محسوب می شود/ بانک صادرات با ۵۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند

خبرايران: مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: خریداران محصولات واحدهای تولیدی در سراسر کشور می توانند به واحدهای این بانک مراجعه کنند تا سقف فردی 3 میلیارد ریال تسهیلات خرید این محصولات را دریافت کنند.
 برنامه بانک صادرات ایران در سال 95 پیگیری عملیات استراتژیک است/ هر شعبه برای بانک صادرات یک شرکت یا بنگاه اقتصادی محسوب می شود/ بانک صادرات با ۵۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند

به گزارش خبرایران، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران بانكداري ايرانی  امروز در حرکتی نمادین زنگ عرضه سهام بانک صادرات در هفتمین سال ورود این بانک به بورس توسط لـله گانی، مدیرعامل بانک صادرات در تالار بورس اوراق بهادار نواخته شد.

اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در جلسه سالگرد ورود این بانک به بورس عنوان کرد که بورسی شدن شرکت ها در مسیر ایجاد شفافیت به سهام داران اطمینان خاطر می دهد که مقام ناظر دقت و کنترل لازم را بر عملیات شرکت دارا است.

لله گانی با اشاره به حضور بانک صادرات ایران از سال 88 در بورس تهران تصریح کرد: برنامه بانک صادرات ایران در سال 95 پیگیری عملیات استراتژیک است ، بسته سیاست بانک صادرات در سال 95 کلیه اقشار جامعه را پوشش می دهد و پاسخگوی درخواست مشتریان هستیم.

مدیرعامل بانک صادرات به بسته سیاستی حمایت از تولید در سال 1395 در بخش های مختلف اشاره و تصریح کرد که توسعه بخش های اقتصادی و حمایت از واحدهای تولیدی و ارائه کارتهای اعتباری خرید کالاهای ایرانی برای تحقق اهداف این بخش در نظر گرفته شده است .

به گفته وی خریداران محصولات واحدهای تولیدی در سراسر کشور می توانند به واحدهای این بانک مراجعه کنند تا سقف فردی 3 میلیارد ریال تسهیلات خرید این محصولات را دریافت کنند. در این زمینه ارائه کارت های تضمینی و کارت های اعتباری نیز با مبلغ اعتبار یک میلیارد ریال در راه است که تا دوهفته آینده به بازار خواهد آمد.

مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به این مطلب که در این سال ها بانک توانسته با تحقق پیش بینی سود سهام خود توجه و رضایت سهامداران را جلب کند، افزود: برای بانک صادرات هر شعبه یک شرکت یا بنگاه اقتصادی محسوب می شود و علاوه بر انجام رسالت های اجتماعی با تحقق سود آوری مناسب به دنبال کسب رضایت سهامداران خود هستیم.

لـله گانی در خصوص افزایش سرمایه این بانک نیز اذعان کرد که با توجه به اینکه 20درصد سهام این بانک متعلق به دولت، 40درصد متعلق به سهام عدالت و مابقی در بورس هست برنامه افزایش سرمایه در دستور کار بانک صادرات قراردارد که با توجه به نزدیک بودن زمان مجمع احتمالا این افزایش سرمایه در سال آینده کلید خواهد خورد.

مدیرعامل بانک صادرات در خصوص کاهش نرخ سود بانکی گفت : کاهش نرخ سود تسهیلات همزمان با کاهش نرخ سود سپرده خواهد بود و واحدهای تولیدی با کاهش این نرخ توان رقابت پیدا خواهند کرد چراکه قیمت تمام شده محصولات کاهش خواهد یافت و از این رهگذر کاهش مطالبات معوق از دیگر پیامدهای کاهش نرخ سود سپرده و تسهیلات است و مشکل واحدهای تولیدی کاهش پیدا کند.

وی از تلاش بانک در زمینه تشکیل هلدینگ ای تی خبرداد و افزود که در زمینه توسعه دستگاه های پوز و پایانه خرید و تنوع و توسعه کارتها در بانک در دست اقدام است و در سال 95 تلاش داریم که به استاندارهای جهانی نزدیکتر شده و با شفاف سازی صورت های مالی بانک اطلاعات مورد نیاز را در اختیار سهامداران قرار دهیم.

بنابراین گزارش،  بانک دارای 3100 شعبه در سراسر کشور و 27 نقطه در دنیا و 32 هزار نیروی انسانی شاغل است ، بانک صادرات ایران به عنوان بانکی تجاری در همه بخش ها فعالیت می‌کند . این بانک  با 57 هزار و 800 میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند و آخرین قیمت هر سهم بانک 976 ریال اعلام شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب