امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15446 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجهیز مرکز فرآموز ابوذر با محوریت پیشگیری از اعتیاد در دار الشهدای تهران

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از تجهیز و آماده سازی مرکز فراموز ابوذر در دارالشهدای تهران خبر داد.
تجهیز مرکز فرآموز ابوذر با محوریت پیشگیری از اعتیاد در دار الشهدای تهران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر عقیل منصوری با بیان این خبر گفت: بررسی ها و نیاز سنجی های صورت گرفته در مناطق 22 گانه شهر تهران تصویری کلی از معضلات و آسیبهای درگیر در سطح تهران به دست می دهد به نحوی که اکنون کاملا مشخص شده کدام یک از رفتارهای پر خطر در هر منطقه، فراوانی بیشتری دارد و متناسب با آن مراکز آموزش مهارتهای رفتاری کودکان یا مراکز فرآموز در مناطق ایجاد شده  است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 خاطر نشان ساخت: با توجه به لزوم پیشگیری از معضل اعتیاد در محله ابوذر این منطقه، همزمان با هفته بدون دخانیات، مرکز فرآموز ابوذر با تاکید بر پیشگیری از رفتارهای پرخطر( اعتیاد) تجهیز و آماده سازی شد.

منصوری افزود: در مرکز فرآموز ابوذر به صورت غیر مستقیم و در قالب کارگاه بحث آزاد، نقاشی دیواری، بازی خلاق، نمایش، داستان ومفاهیم علمی تلاش می شود در مورد رفتارهای پرخطر و پیشگیری از آن به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود. ایجاد حس انزجار از هر گونه مواد مخدر؛ هدف مطلوب مرکز فرآموز  ابوذر می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب