امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15381 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارگران به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات اعلام کرد؛

فعالیت 1800 عضو در کانون پیشگیری از دخانیات منطقه یک

خبرایران : تعداد 26 کانون پیشگیری از دخانیات شهرداری منطقه یک با داشتن بیش از یک هزار و 800 نفر عضو، فعالیت های گسترده ای را در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه و کاهش مصرف مواد دخانی انجام می دهند.
فعالیت 1800 عضو در کانون پیشگیری از دخانیات منطقه یک

به گزارش خبرایران به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک  با حضور در همایش نقش خانواده ها در پیشگیری از مصرف مواد دخانی و قلیان که با عنوان "خانواده ها علیه قلیان" به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات در منطقه یک با همکاری اداره سلامت و بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امروز گرایش جوانان و نوجوانان به استعمال دخانیات به ویژه قلیان رو به افزایش است که با ید با اجرای برنامه های آموزشی، اطلاع رسانی، فرهنگی و... جوانان را با این معضل آشنا کرد.

وی گفت: در این هفته بیش از 50 کلاس و کارگاه آموزشی در خصوص مضرات مصرف مواد دخانی، به خصوص قلیان و... در سطح محلات شمال تهران برگزار شده است که مورد استقبال شهروندان به خصوص خانواده ها قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه این مراسم رشت آبادی مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام به معرفی فعالیت های این انجمن پرداخت و این برنامه با سخنرانی دکتر معدنی دبیر فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس شورای اسلامی با موضوع نقش خانواده در پیشگیری از استعمال دخانیات به پایان رسید و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از دبیران کانون پیشگیری از دخانیات وکانون جوانان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب