امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15332 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کانون ادبی زمستان برگزار می‏کند؛

سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی

خبرایران: کانون ادبی زمستان سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی را با حضور شاعران و ترانه سرایان نام آشنا کشور به منظور معرفی آثار برتر شعر و موسیقی به مخاطبان خود برگزار می کند.
سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی

سجاد عزیزی آرام مدیر کانون ادبی زمستان در این باره گفت: با توجه به برگزاری جلسات نقد شعر و ترانه به صورت هفتگی و با حضور اساتید و بزرگان شعر و ترانه در کانون ادبی؛ با برگزاری این همایش در نظر داریم اشعاری که از نظر نقد ادبی مورد تائید منتقدان می باشد را به دوستداران و مخاطبان شعر و ترانه معرفی نمائیم و فرصتی برای ارائه آثار شاعران و ترانه سرایان مطرح و جوان و همچنین هنرمندان عرصه موسیقی ایجاد کنیم.

عزیزی تصریح کرد: مبنای انتخاب آثاری که در این همایش ارائه می شوند کیفیت آثار ادبی اشعار است که به نوعی معرفی هنر ناب در حوزه شعر و موسیقی می باشد.

مدیر کانون ادبی زمستان در پایان افزود:  سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی با حضور شاعران و ترانه سرایان نام آشنا کشور از جمله : علی رضا آذر. محمود اکرامی فر. احمد امیرخلیلی. علی رضا بدیع، علی رضا بندری. سینا بهمنش. امید بیگدلی. همایون حسینیان. کیانوش خانمحمدی. آرین داودی. پیمان سلیمانی. اسدالله شعبانی. افشین علا. هرمز علیپور. محمد صالح علا. رضا کاظمی. ترانه مکرم. محمدسعید میرزایی. بهروز یاسمی و با اجرای موسیقی توسط کامران رسول زاده بر پا خواهد شد.

سومین همایش بزرگ شعر و موسیقی سه شنبه یازدهم خرداد ماه 95 ساعت 17 در محل تالار ایوان شمس برگزار می شود و کارت ورود به این همایش با رزرو قبلی برای عموم علاقمندان رایگان است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب