امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15331 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ازسوی محمدرضایی صورت گرفت؛

تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان ورزش شهرداری تهران/ فعالیت مجموعه های آبی شهرداری تا سحر/فوتسال جام رمضان با 4 هزار تیم محلی

خبرایران: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، گفت: مجموعه‌های آبی شهرداری‌ در ایام ماه مبارک رمضان از بعد از افطار تا سحر به ارایه خدمت می‌پردازند.
تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان ورزش شهرداری تهران/ فعالیت مجموعه های آبی شهرداری تا سحر/فوتسال جام رمضان با 4 هزار تیم محلی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدرضایی در گفتگو با خبرنگار ما در مورد اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال ساعت کاری تمامی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران به استثنای مجموعه های آبی مطابق سایر ماه‌های سال  است.

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان تمام مجموعه های آبی شهرداری برای دختران(زیر 9 سال) و پسرانی(زیر15سال) که به سن تکلیف نرسیده اند، کلاس های آموزشی را طی روز برگزار می کنند و بعد از افطار هم دیگر شهروندان می توانند تا وقت سحر از این مجموعه ها استفاده کنند.

به گفته رضایی سانس آموزشی ختران  زیر 9 سال روزهای زوج و پسران زیر 15 سال روزهای فرد خواهد بود.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران سپس به ورزش بانوان پرداخت و افزود : با توجه به اهمیت ورزش بانوان، مسابقاتی در رشته های تیراندازی با سلاح به میزبانی منطقه 3 و  فوتبال روی میز به میزبانی منطقه 5 برای بانوان علاقمند برگزار می شود.

برگزاری دو دوره آموزشی، برپایی مراسم مذهبی در ایستگاه های فعالیت بدنی و اجرای بیش از 5 عنوان برنامه با موضوع عفاف و حجاب از دیگر برنامه های معاونت ورزش بانوان سازمان ورزش در ماه مبارک رمضان است که رضایی به آنها اشاره کرد.

رضایی گفت: مسابقات فوتسال با عنوان جام رمضان و فوتبال‌گل کوچک نیز مطابق برنامه ریزی های معاونت  ورزش آقایان سازمان ورزش با حضور بیش از 4هزار تیم از محلات پایتخت در شب های ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به تشریح فعالیت‌های اداره تفریحات این سازمان در ایام مبارک رمضان پرداخت و گفت: پردیس تفریحی ـ ورزشی فصل نیایش هرشب(به غیر از شبهای قدر) از ساعت 19 تا 23 در یکی از بوستان‌های منتخب سراسر مناطق 22گانه تهران برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: در این برنامه بیش از 10 عنوان برنامه ورزشی در غرفه ها برای استفاده رایگان شهروندان دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: بازی های نمایشی، بازی های مهیج، بازی‌های فکری، بازی های کودک، رشته های تفریحی بادی، بازی هیا کنترلی و شارژی، تیراندازی،  بازی مجازی، ایستگاه ورزش، بازی بومی و محلی و غرفه های فرهنیگ و مذهبی عناوین فعالیت‌هایی است که در جشنواره تفریحی ـ ورزشی فصل نیایش به پایتخت نشینان ارایه می شود.

وی در پایان با اشاره به روز جهانی قدس اظهارداشت: در این روز نیز ویژه برنامه هایی ازجمله حضور ورزشکاران و قهرمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس و برپایی غرفه های ورزشی  و اجرای مسابقاتی مانند دارت ، طناب کشی و غیره دردستور کارقرار گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب