امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15310 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آماده سازي پهنه منطقه 15 برای میزبانی از زائران حرم مطهر

خبرایران : در آستانه برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهرداری منطقه 15 با بسیج نیروهای خدمات شهری و تجهیزات لازم نسبت به آماده سازی پهنه تحویلی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اقدام کرده است .
آماده سازي پهنه منطقه 15 برای میزبانی از زائران حرم مطهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه ضمن اعلام مطلب فوق افزود : در این راستا عملیات اجرایی پهنه تحویلی از 25 اردیبهشت در حال اجرا وآماده سازی است تا مقدمات لازم جهت هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال امام راحل فراهم آید.

وی ضمن تشریح اهم اقدامات صورت گرفته توسط این منطقه در حرم امام (ره) گفت : تاکنون در پهنه تحویلی این منطقه 82 هزار مترمربع رفت و روب معابر ، بیش از 20 هزار کیلوگرم جمع آوری و حمل ضایعات و خاک و نخاله، 7 هزار مترطول شست و شوی جدول، 550 مترطول شست و شوی المان شهری، بیش از 12 هزار مترمربع آبپاشی معابر و آبگردانی انهار و  52 هزار و 500 مترمربع علف زنی و  پاکسازی در حوزه خدمات شهری صورت گرفته است.

شهردار منطقه در ادامه افزود: در بخش فعالیتهای عمرانی نیز پیش بینی شده 2300 مترمربع لکه گیری آسفالت، 6000 مترمربع تراش و روکش آسفالت و 300 مترطول جدولبندی اجر شود که تاکنون بیش از 50 درصد این عملیات انجام شده است.

دکتر انجمنی با اشاره به اینکه فعالیتهای گسترده نیروهای اجرایی و کارگری با  بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات لازم در حال اجراست اظهار امیدواری کرد: پس از تکمیل عملیات نسبت به نصب داربست و کانکس ، برپایی ایستگاههای صلواتی و فرهنگی ، زیبا سازی و نورپردازی محدوده به منظور ارائه خدمات شایسته به زائران محترم اقدام خواهد شد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب