امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15290 تاریخ انتشار: جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نمایش بزرگ فصل وصل در هفته فرهنگی خرمشهر اجرا می شود

خبرایران : به مناسبت سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر و هفته فرهنگی مقاومت خرمشهر و آبادان نمایش بزرگ فصل وصل در شب های شیدایی با همکاری شهرداری منطقه یک در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می شود.
نمایش بزرگ فصل وصل در هفته فرهنگی خرمشهر اجرا می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: برنامه های هفته فرهنگی مقاومت خرمشهر و آبادان از روز سه شنبه 4  خرداد ماه در باغ موزه دفاع مقدس آغاز و  به مدت 7 شب در چند بخش اصلی برنامه ریزی شده است .

وی گفت:  شب اول این مراسم با عنوان "فرماندهان، سرداران و عزت مداران"شب دوم مراسم با عنوان و محوریت "شهیدان، ایثارگران و مقاومت خرمشهر"، شب سوم به نام "جوانان ، خانواده و مقاومت خرمشهر" شب  چهارم به نام "روحانیون و مبلغین و  مقاومت خرمشهر"شب پنجم  سرمایه گذاری و توسعه خرمشهر و آبادان، شب ششم با نام هنرمندان ، مفاخر هنر مقاومت نامگذاری شده و  شب هفتم نیز اختتامیه برنامه است . 

کارگران تصریح کرد: در بخش نمایشی، نمایش بزرگ فصل وصل در شب های شیدایی ابتدا سیر تحولات تاریخی جبهه حق از داستان هبوط حضرت آدم(ع) از بهشت به زمین تا ظهور پیامبر خاتم(ص)  و در ادامه حوادث مهم صدر اسلام را به نمایش می گذارد و سپس به داستان مبارزات مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و ... می پردازد که بر محوریت مقاومت و آزادی خرمشهر تاکید بیشتری خواهد داشت .

این مقام مسئول تصریح کرد: در بخش نمایشگاهی  شهرداری منطقه یک گزارش کاملی از فعالیت ها و اقدامات اجرایی منطقه در بازسازی خرمشهر و آبادان را در غرفه ای برای علاقمندان به نمایش گذاشته است .

وی دستاوردهای زنان سرپرست خانوار ، کارآفرین و هنرمند شهر خرمشهر و آبادان را بخش دیگری از این برنامه ها دانست که در 80 غرفه به ارائه هنرهای دستی خود می پردازند.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: این برنامه ها با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، شهرداری منطقه یک، منطقه آزاد اروند، باغ موزه دفاع مقدس، سپاه ناحیه جماران ، موسسه فرهنگی اوج و...برگزار می شود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب