امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15251 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با همکاری دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد؛

سومین «نشست کتاب‌خوان تخصصی اقتصاد مقاومتی»

خبرایران: سومین نشست کتاب‌خوان تخصصی اقتصاد مقاومتی با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ استمرار دکترین فتح خرمشهر» با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
سومین «نشست کتاب‌خوان تخصصی اقتصاد مقاومتی»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سومین نشستِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع «اقتصاد مقاومتی؛ استمرار دکترین فتح خرمشهر» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشگاه امام حسین(ع) ساعت 11 روز دوشنبه سوم خرداد با حضور دکتر الله‌مراد سیف (مدیرگروه اقتصاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه امام حسین(ع))، دکتر حسین دَری (عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه امام حسین(ع))، دکتر رضا آقاموسی تهرانی (استاد دانشگاه)، اصحاب رسانه و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) در دانشکده مدیریت و اقتصادِ این دانشگاه برگزار ‌شد.

در این نشست ابتدا دکتر الله‌مراد سیف (مدیرگروه اقتصاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه امام حسین(ع))، کتاب «نقشه راه پیاده‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی» که در سال جاری توسط انتشارات دانشگاه عالی دفاع‌ملی منتشر شده، را به حاضرین معرفی کرد.

سپس کتاب «اقتصاد مقاومتی در جمهوری اسلامی ایران تحلیل مبنایی و برخی اصول و راهنمای کاربردی» نوشته دکتر حسین دَری، توسط این عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه امام حسین(ع) با مخاطبین به ‌اشتراک گذاشته شد.

و در نهایت نیز کتاب «اقتصاد و نفت (میادین مشترک)» تألیف دکتر رضا آقاموسی تهرانی به علاقه‌مندان این حوزه معرفی شد.

گفتنی است؛ نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ استمرار دکترین فتح خرمشهر» سومین نشست از پنج نشست‌ِ تخصصی کتاب‌خوان برای به‌اشتراک‌گذاری جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه اقتصاد مقاومتی است که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری دانشگاه‌های امام صادق(ع) و امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

نخستین نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان اقتصاد مقاومتی با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت و دومین نشست نیز با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ ابعاد تحقق عدالت و پیشرفت» روز یک‌‌شنبه بیست و ششم اردیبهشت با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شده بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب