امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15210 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حكم شهردار تهران؛

دكتر احمدي بافنده مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران شد

خبرایران : طي حكمي از سوي شهردار تهران دكتر محمد احمدي بافنده به سمت مديرعامل شركت بهره برداري متروتهران و حومه منصوب شد.
دكتر احمدي بافنده مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران شد

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات وامور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، مراسم تكريم و معارفه مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران صبح امروز با حضور مهندس تشكري هاشمي و جمعي از مديران شهري در سالن ولايت اين شركت برگزار شد.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اين مراسم ضمن تبريك ولادت حضرت علي اكبر عليه السلام و روز جوان گفت: مترو تهران يكي از جوانترين مترو هاي جهان است كه نزديك به صدسال ديرتر از مترو هاي ديگر كشورها ساخته شده است.

وي با بيان اينكه اين تاخير در ساخت مترو در كلان شهر تهران سبب شد تا با پديده آشفتگي ترافيكي مواجه شويم افزود: در سالهاي اخير رشد شتاباني را در ساخت و بهره برداري از مترو شاهد بوديم كه زحمات يكايك اين پرسنل براي نسل هاي آينده در اين شهر باقي مي ماند .

تشكري هاشمي در ادامه به آمار ساخت مترو در تهران اشاره كرد و گفت: تا سال 84، 79 کیلومتر مترو ساخته شد که شامل 45 کیلومتر مترو تهران- کرج و 35 کیلومتر مترو درون شهری بود. اما با همت بالاي شما در يك دهه گذشته شاهد ساخت و بهره برداري از 109 كيلومتر ديگر بوديم كه به طور ميانگين مي توان گفت سالي 11 كيلومتر مترو ساخته شد.

وي تصريح كرد: ما از 79 كيلومتر مترو ديروز به 188 كيلومتر مترو رسيديم، 35 ايستگاه مترو به 101 ايستگاه ،350 واگن به 1200 واگن و حدود 645 هزار نفر مسافر به روزي بیش از سه میلیون نفر افزايش يافته است.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اين امر را نتيجه يك باورجدي دانست وگفت: قرار است يك اتفاق بزرگتر و تحولي عظيم تر را شاهد باشيم و در دوسال آينده به اندازه تمام 10 سال گذشته و تقريبا يك ونيم برابر 22 سال قبل مترو را در تهران توسعه مي دهيم.

وي با تاكيد براينكه ارائه خدمات در آنچه كه ساخته مي شود برعهده شركت بهره برداري مترو تهران است خاطر نشان كرد: بايد با مديريت جهادي به جمعيت انبوه مسافران در مترو سرويس مناسب داده شود.

تشكري هاشمي از زحمات ربيعي، قلي ها و نايبي مديران عامل گذشته شركت بهره برداري مترو تهران تقدير كرد و گفت: زحمات تك تك اين افراد اكنون به ثمر نشسته است، ما در مديريت جهادي شهرداري تهران، دو امدادي داريم نه برنده اي در كار است و نه بازنده اي؛ مديري كار را به مدير بعدي تحويل مي دهد تا خدمات برجسته تري ارائه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص آنچه كه شهردار تهران در حكم محمد احمدي بافنده از وي مطالبه كرده است اظهار داشت:  در مرحله اول خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم مد نظر شهردار تهران است و مديرعامل جديد شركت بهره برداري مترو تهران بايد خدمت رساني بي منت، با كيفيت و همراه با نهايت آرامش را به مردم ارائه كند.

وي ادامه داد: اعتماد و اطمينان به سيستم مترو، حداقل تاخير و حداكثر نظم در سرويس دهي، بهره وري بهتر و توجه ويژه به سالمندان، جانباران و معلولان ، روشندلان و طبقات مستضعف جامعه ديگر محورهاي مد نظر در اين حكم است.

تشكري هاشمي تصريح كرد: براي رسيدن به اين آرزوها و آمال، پول و تجهيزات تنها ابزار نيست و مديريت پرتلاش و مبتني بر تفكر جهادي مي تواند ما را به اين سمت هدايت كند.

وي در ادامه به خدمات ارزشمند دكتر نايبي اشاره كرد و گفت: امروز مترو تهران به يك سازه فرهنگي تبديل شده كه اين يكي از نقاط برجسته خدمات مديرعامل پيشين در شركت بهره برداري مترو تهران است.

وي افزود: كيفيت خدمات ارائه شده به مردم هم در اين مدت افزايش پيدا كرده است، ما شاهد بوديم كه خرابي هاي متعدد پله برقي ها و تاخير قطارها باعث گلايه مردم شده بود كه اين موارد در دوران مديريت نايبي حل شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بيان اينكه ما مطمئن هستيم كه اين موفقيت ها تصادفي نبوده است خاطرنشان كرد: نايبي در خانواده حمل و نقل شهر تهران باقي مي ماند و همچنان منشا خدمت به مردم خواهد بود.

دكتر احمدي بافنده: براي خدمت رساني به مردم ثانيه ها هم مهم هستند

 

دكتر محمد احمدي بافنده مديرعامل جديد شركت بهره برداري مترو تهران نيز در اين مراسم ضمن تشكر از حسن اعتماد دكتر قاليباف گفت:  اگر امروز دكتر قاليباف، شهردار تهران نبود بي شك وي در كنار مدافعان حرم در خارج از كشور مشغول دفاع از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود. مردان جبهه و جنگ در هر مسندي كه قرار بگيرند كارجهادي انجام مي دهند.

وي تصريح كرد: از روز نخستي كه دكتر قاليباف به شهرداري تهران آمدند خواستار كار جهادي در اين مجموعه بودند كه تاییدات و تاکیدات مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی هم عزم اين مجموعه را در اين راه راسخ تر كرده است.

وي درخصوص اصول مد نظرش در مديريت شركت بهره برداري تهران گفت: براي من سه اصل در كار خيلي مهم است كه انتظار دارم تمام همكاران آنها را رعايت كنند.

احمدي بافنده تصريح كرد: انضباط در كار مهمترين شاخص براي من است و به نظر من براي موفقيت در خدمت رساني مناسب در مترو ثانيه ها هم تاثير دارند.  

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران اجراي ضوابط را دومين اصل مد نظر در كار برشمرد و گفت: انتظار دارم تمام خواسته ها و امور براساس ضوابط و قوانين صورت گيرد. همچنين شفاف بودن در هزينه ها و هزينه كرد درست و اصولي هم نكته ديگري است كه بايد به آن توجه شود.

وي در پايان از زحمات دكتر نايبي در مجموعه شركت بهره برداري مترو تهران تقدير و تشكر كرد.

 

نايبي: مترو تهران در ارائه خدمات فرهنگي – اجتماعي سرآمد است

محسن نايبي مديرعامل پيشين شركت بهره برداري مترو تهران نيز در اين مراسم گفت: خدا را شاكرم كه از دي ماه سال 92 كه توفيق خدمت در مترو تهران را پيدا كردم تاكنون قدم هاي كوچكي را در راستاي فرامين مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي و سبك زندگي اسلامي ايراني برداشتيم.

وي با بيان اينكه در حال حاضر به شهادت بهترين قضاوت كنندگان يعني مردم، كارهايي انجام شده كه مي توانيم به آن افتخار كنيم افزود: اين مدت روزهاي بسيار پرباري براي مترو تهران بود. از بهره برداري از نيمه شمالي خط سه مترو و خط ايستگاه فرودگاه مهرآباد تا اقدامات جهادي و شبانه روزي كه براي خدمت رساني مناسب در ايام برپايي نمايشگاه كتاب انجام شد و بسياري از خدمات ديگر كه همگي اينها گواهي بر توان فني شركت بهره برداري مترو تهران است.

وي در ادامه به اقدامات فرهنگي شركت بهره برداري مترو تهران اشاره كرد و گفت: در راستاي مصوبه شهر دوستدار كودك شوراي اسلامي شهر تهران، 6 اتاق مادر و كودك در ايستگاه هاي مترو افتتاح شد، همچنين در اين مدت ميزان برپايي نماز جماعت به 5 برابر قبل افزايش پيدا كرد و اكنون ايستگاهي در مترو تهران نيست كه به نمازخانه مجهز نباشد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: پرسنل شركت بهره برداري مترو تهران تمام توان خود را به كار گرفتند تا دستورات مديريت شهري زمين نماند و اكنون مترو هم در ارائه خدمات فرهنگي – اجتماعي و هم خدمات حمل ونقل عمومي در كلان شهر تهران سرآمد است.

در پايان اين مراسم دكتر نايبي از سوي معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تقدير شد.

گفتني است، دكتر احمدي بافنده پيش از اين سمت هايي چون شهردار قم، شهردار منطقه یک و مدیرعامل شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی تهران را برعهده داشته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب