امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15121 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

3 خبر از شهرداری منطقه ۱۷؛

ديدار صميمانه عضو شوراي شهر با شهروندان منطقه ۱۷/ بهره برداري از سالن هاي توپي شهداي منطقه ۱۷

بهره برداري از سالن هاي توپي، آموزش هزار صنف زباله ساز و ديدار صميمانه عضو شوراي شهر با شهروندان از اخبار شهرداری منطقه ۱۷ است.
ديدار صميمانه عضو شوراي شهر با شهروندان منطقه ۱۷/ بهره برداري از سالن هاي توپي شهداي منطقه ۱۷

 به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ۱۷، محمد صابري عضو شوراي اسلامي شهر تهران با حضور در جلسه ملاقات مردمي با پنجاه نفر از شهروندان اين منطقه ملاقات کرد.

در اين ديدار پنجاه نفر از شهروندان با مشکلاتي در حوزه هاي شهرسازي و عمران حضور داشتند که در اين نشست دستور تسريع در حل مشکل آنها صادر شد.

جلسات ملاقات مردمي با شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران روزهاي دوشنبه هر هفته در ساختمان اصلي شهرداري برگزار مي شود.

شهروندان متقاضي مي توانند با مراجعه به اداره روابط عمومي نسبت به تعيين وقت ملاقات اقدام کنند.

آموزش هزار صنف زباله ساز در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷تهران از آموزش هزار صنف زباله ساز در خصوص تفکيک پسماند از مبداء و پيوستن آنها به کمپين آسمان آبي زمين پاک خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ۱۷، مهدي عباسي با اعلام اين خبر افزود: اين اصناف از تمامي صنوفي که زباله هاي تر و خشک توليد مي کردند انتخاب شدند و در زمينه تفکيک پسماند از مبدا آموزش ديدند.

وي با اشاره به پيوستن اين افراد به کمپين آسمان ابي زمين پاک گفت: صاحبان اين صنوف پسماند خشک خود را جمع اوري کرده و به ناوگان ملودي تحويل مي دهند و به همراه کد مخصوص به نزديکترين غرفه بازيافت عرضه مي کنند.

تا کنون بيش از پنج هزار صنف زباله ساز در زمينه تفکيک پسماند آموزش ديده اند.

بهره برداري از سالن هاي توپي شهداي منطقه ۱۷

همزمان با ميلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز سالن هاي توپي ورزشگاه شهداي منطقه ۱۷ به بهره برداري مي رسد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ۱۷، اين سالن ها به متراژ ۲۳۵۰متر در دو سالن مجزا براي خانم ها و اقايان ساخته شده و براي ورزشهاي نظير واليبال، فوتبال،بسکتبال،فوتسال مناسب است.

اين ورزشگاه در مدت سه سال به اتمام رسيده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب