امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15094 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر انجمنی اعلام کرد؛

برگزاری 70 ویژه برنامه در منطقه 15/ جنوب شرق تهران آماده برپایی جشنهای شعبانیه

خبرایران: شهردار منطقه 15 از برگزاری 70 ویژه برنامه جشن و سرور و تقدیر از پاسداران و جانبازان به مناسبت اعیاد دهه اول شعبان در سرای محلات و مساجد جنوبشرق تهران خبر داد.
برگزاری 70  ویژه برنامه در منطقه 15/ جنوب شرق تهران آماده برپایی جشنهای شعبانیه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: برگزاری مراسم جشن "شور باران" با مشارکت مدیران محلات، گروههای فعال مردم  نهاد و ... و اجرای برنامه های جشن، مولودی خوانی و سخنرانی به مناسبت  ولادت امام حسین (ع) در مساجد شاخص و سرای محلات و همچنین برگزاری مراسم تقدیر از ایثارگران و پاسداران از جمله برنامه های اجرایی  به مناسبت سوم شعبان خواهد بود.

به گفته وی برپایی مراسم جشن "سقای آب و ادب" شامل برگزاری جشن، مولودی خوانی و سخنرانی در مساجد محلات بیست و یک گانه و برگزاری مراسم تقدیر از جانبازان  از جمله برنامه های اجرایی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز است.

شهردار منطقه یادآور شد: همزمان با عید خجسته میلاد امام سجاد (ع) نیز مراسم جشن "شوق وصل" در قالب برگزاری مراسم تکریم از آزادگان در مساجد بیست ویک گانه برگزار و نمایشگاه عکس شوق وصل نیز به همین مناسبت در نواحی هشتگانه برپا خواهد شد.

شایان ذکر است، هویت بخشی سیمای بصری محلات منطقه و اماکن عمومی نیز به مناسبت این اعیاد خجسته با نصب بنر و آویزهای زینتی انجام شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب