امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15088 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه یارانه فرهنگی به بازدیدکننندگان نهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

خبرایران: فرهنگ کارت به ارائه یارانه فرهنگی به بازدیدکنندگان نهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال می پردازد. این طرح با حمایت و سیاست گذاری شبکه ملی فرهنگ اجرا می شود .
ارائه یارانه فرهنگی به بازدیدکننندگان نهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، در نهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، غرفه فرهنگ کارت با حمایت دانشگاه صنعتی شریف، بانک ملت، بیمه ما، شرکت مهربانو و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست گذاری شبکه ملی فرهنگ به ارائه یارانه فرهنگی به بازدیدکنندگان می پردازد. خریداران با پرداخت تنها ده هزار تومان می توانند این بن کارت را دریافت کنند.

این فرهنگ کارت، یارانه های فرهنگی را به کارهای زیر اختصاص می دهد:

1-   ارائه کارت اعتباری به مبلغ ده میلیون تومان برای خرید کالا و خدمات از مراکز طرف قرار داد، با دوره بازپرداخت  یکساله و کارمزد 16 درصد.

2- تخفیف 40 تا 70 درصدی در مراکز تفریحی ، رفاهی ، اقامتی و امکان رزرو بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما به صورت تلفنی و برخط و انتخاب تورهای خانوادگی  با امکانات ویژه.

3-   ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه پزشکی، روانشناسی، تغذیه، خانواده و ... که برای اینکار کافی است با شماره 3030 تماس گرفته شود.

4-   آموزش مجازی آفتاب با بیش از 400 عنوان دوره توسط اساتید مجرب و ارائه مدارک معتبر

5-   امکان استفاده از خطوط پرسرعت اینترنت اپراتورها .

6-   امکان استفاده از خدمات بیمه ای در مقابل خطرات ناشی از حادثه، نقص عضو و از کارافتادگی و جبران هزینه های پزشکی ناشی از حادثه در داخل و خارج از کشور.

7-   سامانه سهام که شامل دریافت کد معاملاتی برخط، ارائه خدمات مشاوره تبادل سهام، دریافت سهام صندوق سرمایه گذاری و گزارشات آمار و تحلیلی اختصاصی است.

8-   طرح ملی مهربانو که شامل بهبود سبک زندگی اسلامی ایرانی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، ارائه خدمات اختصاصی به بانوان و دختران جوان ایرانی و انجام فعالیت های خیر و عام المنفعه در راستای مسئولیت اجتماعی.

9-   ارائه خدمات ابر سلامت که شامل مشاوره با پزشکان مجرب، ازمون های سنجش تندرستی، خواندنی های سلامت و مدیریت اسناد پزشکی است.

10-   ارائه یارانه فرهنگی و تخفیف به سینماها و مراکز فرهنگی و ورزشی و دریافت تخفیف ویژه از محصولات فروشگاه های ایرانی ترنج

 برای دریافت این بن کارت و استفاده از خدمات فرهنگی ذکر شده، کافی است همه روزه به محل نمایشگاه رسانه های دیجیتال واقع در شهرآفتاب تهران سالن 8a مراجعه شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب