امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15071 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درحاشیه توافق میان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و پژوهشگاه صنعت نفت؛

محورهای اصلی توافق نفت مرکزی و پژوهشگاه صنعت نفت اعلام شد

خبرایران: مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران محورهای اصلی توافقنامه مشترک این شرکت را با پژوهشگاه صنعت نفت را اعلام کرد.
محورهای اصلی توافق نفت مرکزی و پژوهشگاه صنعت نفت اعلام شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، در حاشیه امضای توافقنامه میان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و پژوهشگاه صنعت نفت، سلبعلی کریمی محورهای اصلی توافقنامه را مطالعه و مشاوره، ساخت داخل و توسعه فناوری عنوان کرد و گفت: این سه محور، بنیانهای اقتصاد مقاومتی را شامل می شود و در سالی که سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نام دارد، حائز اهمیت است.

وی افزود: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، اعتقاد راسخی به فعالیت های پژوهشی دارد،به طوریکه  صنعت نفت از صنایع پیشتاز درعرصه فعالیتهای دانش بنیان است.

براساس تفاهمنامه همکاری مشترکی که میان پژوهشگاه صنعت نفت و نفت مناطق مرکزی امضاشد، نخستین واحد نمکزدایی موبایل در کشور در این شرکت راه اندازی و اجرا می شود.

برپایه این گزارش، تفاهمنامه همکاری میان حمیدرضا کاتوزیان و سلبعلی کریمی به امضا رسید که برمبنای آن دو طرف درباره ٦ محور اساسی که شامل: استفاده از روشهای کنترل خوردگی در تنگ بیجار، پاکسازی نفت از خاکهای آلوده در چشمه خوش، کسب فناوری واحد نمکزدایی موبایل، کنترل آب تولیدی، چاههای نفت و بررسی محیط رسوبی، چینه نگاری و فرآیندهای کنترل در مناطقی مثل خانگیران همکاری خواهند داشت .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب