امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15039 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می کند؛

جشنواره تفریحی ـ ورزشی در شهرآفتاب - 13 اردیبهشت 95

خبرایران: سازمان ورزش شهرداری تهران جشنواره تفریحی ـ ورزشی را همزمان با آغاز نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار می کند.
جشنواره تفریحی ـ ورزشی در شهرآفتاب - 13 اردیبهشت 95

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان  ورزش شهرداری تهران، این سازمان در نظر دارد تا با توجه به برگزاری موفق نمایشگاه ها و جشنواره های تفریحات ورزشی در سال‌های گذشته، امسال این جشنواره را همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب شهر آفتاب این جشنواره را به مدت 10 روز برگزار کند.

بر اساس این گزارش، 10 منطقه از پایتخت برای برگزاری جشنواره تفریحات ورزشی یادشده در محل شهر آفتاب غرفه های ورزشی دایر خواهند کرد.

منطقه 3  غرفه رشته بازی رایانه ای(واقعیت مجازی، بازی های کینکتی و...)، منطقه 4 غرفه بازی کودک(شهربازی سیار، گریم کودک، بازی های تعادلی و بنری و...)، منطقه 6 غرفه بازی فکری(آموزش و مسابقه، اتللو، روبیک، جنگا، برج هانوی و...)، منطقه 7 غرفه بازی های مهیج (ترامپولین، وسایل بازی بادی، جامپینگ و...)، منطقه 11 غرفه های عروسک گردانی و رادیو جشنواره را در این برنامه راه اندازی خواهند کرد.

شهروندان می توانند با حضور در غرفه منطقه 15 در رشته های ساحل  شنی، بدمینتون، طناب زنی، هولاهوپ، دارت و ایرهاکی به بازی و تفریح  بپردازند.

تیراندازی با تفنگ بادی و تیر وکمان به همراه اسکواش و راپل در غرفه منطقه 16 ارایه خواهد شد و منطقه 20 در غرفه خود به رشته های باستانی، رزمی، ژیمناستیک، پینگ پنگ و فوتبال دستی می پردازد.

منطقه 21 غرفه های هواپیما و ماشین کنترلی و شارژی، فوتبال، بسکتبال و پرتاب حلقه را خواهد داشت و منطقه 22 به معرفی بازی های بومی و محلی به همراه اسکیت و سگوی خواهد پرداخت.

جشنواره تفریحات ورزشی سازمان  ورزش از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در محل  شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب