امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15006 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نائینی در یازدهمین جلسه کارگروه ازدواج و خانواده؛

طرح جامع تحکیم و تعالی خانواده با عنوان «باشگاه بهشت» نهایی می شود

خبرایران: در یازدهمین جلسه تحکیم و تعالی خانواده، هم اندیشی و جمعبندی طرح جامع تحکیم و تعالی خانواده با عنوان باشگاه بهشت صورت پذیرفت.
طرح جامع تحکیم و تعالی خانواده با عنوان «باشگاه بهشت» نهایی می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، یازدهمین جلسه کارگروه ازدواج و خانواده با حضور علی محمد نائینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین رؤیت، حجت الاسلام و المسلمین برمایی استاد دانشگاه شهيد بهشتي، غلامعلی افروز استاد دانشگاه تهران، زنگانه مديركل پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه، نوابی نژاد رییس انجمن مطالعات زنان، سیاح معاون پژوهشي شورايعالي انقلاب فرهنگي، کرمانی عضو هيأت علمي دانشگاه تهران و مجتهدزاده لاریجانی رييس سازمان نشر و آثار ارزش هاي مشاركت زنان در دفاع مقدس، برگزار شد.

علی محمد نائینی مشاور فرهنگی شهردار تهران و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این نشست گفت: بدلیل اهمیت پرسنل شهرداری وکارکنان شهرداری، معاونت منابع انسانی باید طرحی را در حوزه خانواده شهرداری  در این کارگروه  ارائه دهد.

وی در ادامه گفت: طرح بهشت  باید هر چه سریعتر نهایی شود و در شورای راهبردی  فرهنگی  اجتماعی  ارائه و ابلاغ شود که باید تکلیف همه سازمانهای مشخص شود.

نائینی تصریح کرد: در زمینه تولید و انتشار بسته های آموزشی و محصول دبیرخانه باید بررسی شده و محصولات خوب را جهت حمایت مشخص کرده و در کار گروه بعدی ارائه دهد تادر سطح محلات استفاده شود.

قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: برنامه ریزی برای 354 محله در حوزه خانواده نیز باید مشخص شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب