امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14987 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جلال الدین صدری خبرداد؛

استقرار نظام مدیریت دانش در منطقه 21

خبرایران: معاون توسعه منابع انسانی منطقه 21 از استقرار نظام مدیریت دانش در این منطقه خبر داد .
استقرار نظام مدیریت دانش در منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، جلال الدین صدری معاون توسعه منابع انسانی منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : این اقدام با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و با بهره گیری از تجارب شرکت ها و سازمان های موفق در این زمینه ، از سوی حوزه ی معاونت توسعه منابع انسانی منطقه انجام شده است.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه 21 اظهار داشت : به منظور استقرار نظام مدیریت دانش در این منطقه ، در مرحله ی اول نمایندگان دانشی حوزه های مختلف منطقه شناسایی و معرفی شده اند و در مرحله دوم ، دوره های آموزشی لازم برای افراد ، برگزار شده است.

 به گفته ی این مقام مسئول ، برای کلیه ی حوزه های تخصصی ، دپارتمان های تخصصی آن حوزه تشکیل شده و برنامه ریزی لازم برای اجرای کامل مدیریت دانش در منطقه 21 صورت گرفته است.

صدری در پایان با اشاره به اینکه استقرار نظام مدیریت دانش ، یکی از اقدامات مهم و تأثیر گذار در سازمان ها و شرکت های مهم و پیشرفته محسوب می شود ، خاطر نشان کرد : این اقدام باعث انتقال تجارب سازمانی و افراد با تجربه به سایر کارکنان در بازه های زمانی مختلف می شود و همچنین از اتلاف هزینه ها و منابع نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب