امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14977 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس شرکت راه سبز اعلام کرد؛

مدرسه فوتبال بارسلونا دروازه‌ای برای راه یافتن استعدادهای ایرانی به فوتبال اروپا است/با پرداخت 2 میلیون یورو مرداد ماه سال جاری می توانیم تیم بارسلونا را به ایران بیاوریم

خبرایران: مجید نیرومند رییس آکادمی باشگاه بارسلونا درایران گفت: اولین دوره آکادمی باشگاه بارسلونا از 11 تا 16 اردیبهشت آغاز خواهد شد و با همکاری شهرداری تهران تمهیداتی اندیشیده شده تا تعدادی از کودکان کار که توان پرداخت هزینه‌های حضور در این کمپ را ندارند به صورت رایگان در این دوره حضور داشته باشند.
مدرسه فوتبال بارسلونا دروازه‌ای برای راه یافتن استعدادهای ایرانی به فوتبال اروپا است/با پرداخت 2 میلیون یورو مرداد ماه سال جاری می توانیم تیم بارسلونا را به ایران بیاوریم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «مدرسه فوتبال بارسلونا در ایران» امروز8 اردیبهشت ماه 1395 با حضور«محمد رضایی» رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، «مجید نیرومند» رییس شرکت راه سبز و نماینده آکادمی باشگاه بارسلونا در ایران و اصحاب رسانه در محل آکادمی ورزش شهروندی سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار و دراین نشست خبری «مجید نیرومند» مسئول آکادمی و نماینده باشگاه بارسلونا در تهران اظهارداشت: برای افتتاح چنین مرکزآکادمی باشگاه بارسلونا درایران 4 سال تلاش کردیم وخوشحالیم که امروز تلاش‌های ما به ثمر نشسته است و در نهایت توانستیم بعد از چهارسال مذاکره باشگاه بارسلونا را برای فعالیت در ایران متقاعد کنیم.

نیرومند تصریح کرد:آکادمی بارسلونا در تهران تحت نظر «فردی مارتین» مسئول رده بالای آکادمی‌های باشگاه بارسلونا در خاورمیانه و آمریکا کارش را آغاز خواهد کرد و امیدوارم این آکادمی دروازه‌ای برای راه یافتن استعدادهای ایرانی به فوتبال اروپا باشد.

وی خاطرنشان کرد: اولین دوره آکادمی باشگاه بارسلونا از 11 تا 16 اردیبهشت آغاز خواهد شد و با همکاری شهرداری تهران تمهیداتی اندیشیده شده تا تعدادی از کودکان کار که توان پرداخت هزینه‌های حضور در این کمپ را ندارند به صورت رایگان در این دوره حضور داشته باشند.

نیرومند ابرازداشت: برای خانواده‌هایی که توان مالی دارند حضور در این دوره آموزشی 620 هزار تومان هزینه خواهد داشت وبازیکنانی که بتوانند نظر مربیان آکادمی را جلب کنند در قالب تیم آکادمی بارسلونا در تورنمنتی که هر سال در ماه آوریل با حضور آکادمی‌های باشگاه بارسلونا برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: دراین تورنمنت‌ها بازیکنان شانس دیده شدن توسط استعدادیاب‌های بارسلونا را خواهند داشت.

رییس شرکت راه سبز افزود: حدود 3 سال پیش جورج گواردیولا که یکی از بستگان نزدیک پپ گواردیولاست برای بازدید از امکانات سخت‌افزاری ما به تهران آمده بود. او همان کسی است که مسی را به بارسلونا آورد و دی ماریا هم یکی دیگر از کشف‌های این استعدادیاب موفق به حساب می‌آید. او را برای تماشای یکی از بازی‌های استقلال به ورزشگاه آزادی بردیم.

وی ادامه داد: بعد از پایان نیمه اول او از من در مورد فرهاد مجیدی سوال کرد. بازی مجیدی کاملا او را تحت‌تاثیر قرار داده بود وگفت اگر مجیدی جوان‌تر بود می‌توانست در یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا بازی کند. ضن اینکه «جورج گواردیولا» از بازی حنیف عمران‌زاده هم تعریف کرد و او را مدافع باهوشی نامید.

نیرومند عنوان داشت: چند سال پیش به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادم تا با تامین هزینه‌ها شرایط حضور تیم بارسلونا در ایران را فراهم کند اما در نهایت این کار عملی نشد. اما همین جا اعلام می‌کنم که اگر ارگان و یا باشگاهی حاضر است هزینه‌های حضور بارسلونا در تهران را تامین کند می‌توانم در مرداد ماه همین سال جاری بارسلونا را به ایران بیاورم. بارسا برای سفر به تهران 2 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

وی در پایان درخصوص اینکه تا چه حد مردم می توانند درخصوص فعالیت آکادمی باشگاه بارسلونا درایران مطمئن باشند گفت: به هرحال من درکشورهایی مثل کلمبیا، امارات و ... نمایندگی آکادمی باشگاه بارسلونا را تاسیس کردم اگر درایران هم این اتفاق بیفتند در سایت رسمی باشگاه بارسلونا نیز اسم این آکادمی ثبت خواهد شد. ضمن اینکه بسیاری از هم وطنان خود مان از طریق ایمیل و ... از تاسیس این آکادمی مطمئن شده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب