امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14904 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

22 و 23 اردیبهشت ماه؛

چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران برگزار می‌شود

خبرایران: چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران 22 و 23 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.
چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران، چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران توسط مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران و با حمایت ایمیدرو در تاریخ 22 و 23 اردیبهشت‌ ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این کنفرانس، تمرکز بر صنعت رو ‌به ‌رشد آلومینیوم ایران و سراسر جهان است.

از جمله مهمترین موضوعاتی که در چهارمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران به آنها پرداخته خواهد شد، فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی گسترده در صنعت آلومینیوم ایران، آلومینیوم و بازارهای مربوط به آن، پیشرفت‌های آتی در تولید آلومینیوم و کاربردهای آن، تکنولوژی احیای آلومینیوم، مواد خام، ریخته‌گری و انجماد، خواص مکانیکی و شکل‌دهی، بازیابی و محیط ریست، متالورژی پودر، نانوتکنولوژی، عملیات حرارتی، جوشکاری و اتصال، مواد کامپوزیتی، مواد دیرگداز، خوردگی و مهندسی سطح، شبیه‌سازی و اتوماسیون و مدیریت مصرف انرژی در صنایع آلومینیوم است.

هدف کنفرانس‌های بین‌المللی آلومینیوم، بحث در مورد پیشرفت‌های اخیر در صنعت آلومینیوم است که همه جنبه‌های تولید، فرآوری، ساخت، ساختار و خواص و کاربردهای مهندسی آلومینیوم را در بر می‌گیرد.

کارگاه‌های آموزشی و جلسات فناوری نیز با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

علاوه بر این، در نمایشگاه جانبی کنفرانس آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شود. ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در موضوعات مختلف از دیگر بخش‌های این کنفرانس است.

همچنین در حاشیه برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم ایران، چهار کارگاه آموزشی با حضور 7 مدرس داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب