امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14876 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز برنامه های هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت در منطقه 10 تهران

خبرایران: ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی منطقه 10 به مناسبت گرامی داشت روز زمین پاک با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، معاونت امور شهری و فضای سبز و نواحی سه گانه منطقه برگزار می شود.
آغاز برنامه های هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان اهمیت حفاظت از زمین و فرهنگ سازی مناسب در این خصوص گفت: مراسم روز جهاني زمين پاك هر ساله در روز 22 آوريل مصادف با دوم ارديبهشت ماه با هدف حفاظت از زمين و جلوگيري از آلوده‏ شدن آن با مشاركت ساكنين زمين همزمان در سراسر جهان برگزار مي‏شود.

وی افزود: برنامه های آموزشی و ترویجی این منطقه به منظور جلب مشارکت دانش آموزان و نهادینه سازی فرهنگ نگهداشت محیط زیست در بین شهروندان بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان مدیریت پسماند در هفته زمین پاک از دوم تا هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به اهم برنامه های اجرایی خاطرنشان کرد: برنامه های این هفته با محوریت زمین پاک و مدیریت پسماند در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی، نواختن زنگ بازیافت در مدارس هیئت امنایی حضرت فاطمه (س) و معراج، اجرای نمایش خیابانی، اجرای برنامه های آموزشی و تفریحی در مجاورت غرفه های منتخب بازیافت و دریافت پسماند خشک، جمع آوری کاغذ و کتاب از مدارس، مسابقه، توزیع بسته فرهنگی و بروشور و برنامه بهترین ها از دور ریختنی ها اجرا خواهد شد.

بابازاده یادآور شد: تشکیل زنجیره انسانی در بوستان 22 بهمن و قرائت بیانیه توسط گروه سمن ها، پاکسازی نمادین یک معبر و تعیین نقش برای شهرداران مدارس در اجرای برنامه های هفته زمین پاک از طریق توزیع بروشور، اجرای تئاتر آموزشی از دیگر برنامه ها به مناسبت این هفته خواهد بود.        

رسیدگی به درخواست های شهروندان منطقه 10 با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران

برنامه ملاقات مردمی با حضور علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران، عباس بابازاده شهردار و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این برنامه مدیران ارشد شهری با چهل نفر از شهروندان دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشته و به درخواست ها و مشکلات مطروحه از سوی این عزیزان رسیدگی کردند و مساعدت های لازم در چهارچوب قوانین و ضوابط شهرداری اعمال شد.

شهردار منطقه در این برنامه، شهروند مداری را از مهمترین رویکردها و اولویت های مدیریت شهری منطقه در سال های اخیر برشمرد و ايجاد فرصت برابر جهت عموم شهروندان در دسترسي آسان به مديران شهری و لزوم پاسخگويي آنان به مشكلات و دغدغه های مردم را از مهمترین اهداف برنامه های ملاقات مردمی عنوان کرد.

وی در خاتمه افزود: جلسات ملاقات مردمی فرصت خوبی است تا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران در کنار شهروندان قرار بگیریم و با آگاهی از مشکلات آنان بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب