امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1487 تاریخ انتشار: جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره)

سعید عبدولی مدال طلای 75 کیلو را به گردن آویخت

خبرایران:مدال طلای وزن 75 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) به سعید عبدولی از ایران رسید.
سعید عبدولی مدال طلای 75 کیلو را به گردن آویخت
به گزارش خبرایران، در ادامه مسابقات 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) که از صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است، با برگزاری مراحل مقدماتی این اوزان، نفرات راه یافته به دیدارهای نهایی مشخص شدند.

در فینال وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی از ایران با نتیجه 7 بر صفر از سد رفیق مانوکیان، قهرمان جوانان جهان از ارمنستان گذشت و مدال طلا را از آن خود کرد. این نخستین طلای ایران در روز دوم این مسابقات بود.

ایران روز گذشته نیز در وزن 59 کیلوگرم توسط محسن حاجی پور به مدال طلا رسیده بود.

 

رده‌بندی وزن 75 کیلو به شرح زیر است:

1- سعید عبدولی (ایران) - 2- رفیق مانوکیان (ارمنستان) 3- تاکی هیرو کانوکوبو (ژاپن) و روبرت روزنگرین (سوئد) 5- نیام الدین ابراهیم اف (آذربایجان) و محسن مهدی زاده (ایران)

عبدولی، دارنده مدال طلای جهان در سال 2011 در وزن 66 کیلوگرم در این مسابقات با صلاحدید محمد بنا در یک وزن بالاتر به میدان رفت. عبدولی در فینال بسیار جنگنده ظاهر شد و با حملات پی در پی خود حریف را از پا نداخت.

محمد بنا در این دیدار هم مانند سایر مسابقات حساس از جایگاه کمیته فنی عبدولی را هدایت می کرد و نکات مهم را به این کشتی گیر گوشزد می کرد.

در دیدار رده بندی این وزن مهدی زاده در حالی با نتیجه 10 بر یک مغلوب روزنگیرن از سوئد شد که در پایان زمان اول یک بر صفر حریف را شکست داده بود.

به گزارش فارس، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) که با حضور 10 کشور از روز گذشته آغاز شده است با جایزه 96 هزار دلاری برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 5، 3 و 2 هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب