امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14826 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در زمینه گسترش عدالت در نظام سلامت شهر تهران؛

امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران و مجمع خیرین سلامت کشور

خبرایران: تفاهم نامه همکاری مجمع خیرین سلامت کشور و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در راستای فراهم کردن زمینه گسترش عدالت در نظام سلامت شهر تهران منعقد شد.
امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران و مجمع خیرین سلامت کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این تفاهم نامه به منظور توسعه زمینه های همکاری و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حوزه سلامت شهرتهران، به امضای حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سیدرضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور رسیده است.

این  تفاهم نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری با هدف فراهم نمودن زمینه گسترش عدالت در نظام سلامت شهر تهران با رویکرد حضور آحاد شهروندان به ویژه اصناف و بازاریان شهر تهران در کمک به بخش سلامت و همکاری دوجانبه و به اشتراک گذاشتن ظرفیت های در اختیار و بهره گیری از راهکارهای مناسب در راستای کمک در امر احداث، تجهیز، آموزش و پژوهش در عرصه سلامت و همچنین کمک در حدود ضوابط مندرج در اساسنامه مجمع ، قوانین و مقررات حاکم بر طرفین منعقد شده است.

 برنامه ریزی و هماهنگی طرفین به منظور کمک هدفمند در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف شهر تهران با اولویت مناطق محروم و  ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره گیری از توانمندی های موجود و عملیاتی نمودن این توانایی های شهر تهران از جمله اهداف پیش بینی شده این تفاهم نامه به شمار می رود.

این تفاهم نامه با تاکید بر لزوم  فرهنگ سازی و مشارکت خیرخواهانه با جهت دهی در امر سلامت با توجه به امکانات رسانه ای و زمینه های موجود، بنادارد زمینه همکاری در صدور مجوزهای لازم مرتبط با شهرداری به منظور احداث، تجهیز و راه اندازی مراکز متناسب با نیازهای تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مناطق نیازمند خدمات به ویژه مناطق محروم شهر تهران در چارچوب قوانین و مقررات حاکم را فراهم آورد.

این تفاهم نامه با مشارکت فعال شهرداری مناطق 22گانه شهرداری تهران در ترکیب هیات امنا و هیت مدیره مجامع خیرین سلامت در سطح مناطق 22گانه شهرداری تهران و از طریق برنامه ریزی به منظور بهره گیری از حداکثر ظرفیت 354 خانه سلامت واقع در محلات تهران اجرایی می شود.

همچنین بر اساس این تفاهم نامه برنامه ریزی مشترک جهت تجلیل و قدردانی از خیرین و شخصیت های فعال و خیر اقشار مختلف در حوزه سلامت در مناسبت های فرهنگی و ارزشی و همکاری لازم در جهت کمک به تشکیل موسسات خیریه سلامت تحت پوشش مجمع توسط اقشار مختلف مردم صورت می گیرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب