امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14786 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مادریدی ها علیه سیتی و بایرن؛

قرعه کشی نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2016 برگزارشد/ رقابت زیدان، سیمئونه، گواردیولا و پیگرینی برای رسیدن به فینال

خبرایران:قرعه کشی چمپیونزلیگ دقایقی پیش برگزار شد و تیم‌ها،‌رقبای خود را شناختند.
قرعه کشی نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2016 برگزارشد/ رقابت زیدان، سیمئونه، گواردیولا و پیگرینی برای رسیدن به فینال
به گزارش خبرایران، چشم فوتبال‌دوستان اروپایی،‌امروز به نیون بود تا قرعه های مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مشخص شود و تیم‌ها،رقبای خود را بشناسند.


هر 4 تیم حاضر در این مرحله، با برتری در مجموع 3-2 به این مرحله رسیده اند. رئال مادرید که به مصاف ولفسبورگ رفته بود در دیدار رفت 2-0 مغلوب این تیم شد ولی در بازی برگشت توانست با درخشش فوق‌العاده رونالدو و هت تریک ستاره پرتغالی،‌3-0 پیروز شود و به نیمه نهایی صعود کند.

منچسترسیتی با پاری سن ژرمن روبرو شده بود که دیدار رفت در پاریس، با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود و سیتیزن ها در خانه موفق شدند با تک گل دی‌بروین،‌PSGرا شکست داده و به این مرحله برسند.

اتلتیکومادرید نیز که سخت ترین قرعه مرحله یک چهارم یعنی بارسلونا مقابل آنها صف آرایی کرده بود نیز در دیدار رفت با وجود 10 نفره شدن، 2-1 شکست خورد ولی در دیدار برگشت،‌موفق شد 2-0 بارسلونا را شکست داده و  مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

بایرن مونیخ نیز که در دیدار رفت و در آلیانز آره‌نا،‌1-0 بنفیکا را شکست داده بود،‌در دیدار برگشت که دیدار بسیار سختی برای این تیم بود،‌توانست در لیسبون تساوی 2-2 کسب کند تا باواریایی ها هم مثل 3 تیم دیگر،‌با برتری در مجموع 3-2 در نیمه نهایی ظاهر شوند.

قرعه کشی توسط دژان استانکوویچ،‌هافبک سابق اینتر میلان برگزار شد و نتیجه آن به شرح زیر  است:



 

منچسترسیتی - رئال مادرید

اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ

دیدار رفت تقابل سیتی- رئال،‌روز سه شنبه 7 اردیبهشت و دیدار برگشت روز چهارشنبه، 15 اردیبهشت و دیدار رفت اتلتیکو-بایرن روز چهارشنبه 8 اردیبهشت و دیدار برگشت،‌سه شنبه 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب