امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14737 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت منصوب شد

خبرایران: وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهدی نیکدار را به عنوان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به عنوان زیر مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منصوب کرد.
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت منصوب شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی مدیریت حمل و نقل و سوخت عباس آخوندی، در اجرای تصویب‌نامه شماره 95605/ ت 52145 هـ مورخ 1394/07/22 هیأت محترم وزیران مبنی بر انتقال ستاد مدیریت‌ حمل و نقل و سوخت به وزارت راه و شهرسازی، نظر به حسن سوابق و تجارب جنابعالی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای و بنا به پیشنهاد معاون محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،به موجب این حکم به سمت " رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت" منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: در گام نخست اجرای تصویب‌نامه فوق الذکر در زمان مناسب از مهمترین وظایف آن ستـاد خواهد بـود که انتظار دارم با استفاده از توان مدیران و کارکنان ستاد، به آن اهتمام جدی داشته‌باشید.

در پایان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرده است: امیدوارم با توکل به خداوند متعال، زیر نظر ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همکاری با سایر مدیران و مسئولین موفق و مؤید باشید

مهدی نیکدار در سال‌های گذشته قائم مقام سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور بوده است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب