امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1468 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت؛

مشکل عمده شهرکهای صنعتی ایران کمبود زیرساخت است

خبرایران:معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، توسعه زیرساخت های صنعتی را وظیفه ذاتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران دانست.
 مشکل عمده شهرکهای صنعتی ایران کمبود زیرساخت است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران،دکتر سید محمد علی سید ابریشمی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی منتخب در شهرک صنعتی توس خراسان رضوی اظهارداشت: مطمئنا توسعه اقتصادی در شهرکهای صنعتی تابع وجود زیرساختهای اساسی است که در این راستا با توجه به نظر اهداف مهم سازمان مبنی بر ضرورت بسیج و بهره گیری از تمامی امکانات برای انجام مسئولیت خدمات رسانی شرکت به واحدهای تولیدی، به معاونت عمران و محیط زیست تاکید شده حداکثر پتانسیل موجود خود را به توسعه و تکمیل زیرساختها معطوف کند.

وی هدف از ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی را رونق رشد صنعتی در اقصی نقاط کشور برای تأمین اشتغال در بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته، حمایت از رشد صنعتی در صنایع کوچک و متوسط،اجرای سیاستهای مربوط به توزیع جمعیت در سطح ملی و منطقه ای، توزیع مناسب صنایع در ارتباط با برنامه ریزی های شهری و منطقه ای،ایجاد و تنوع در صنایع یک متکی بر قابلیت های منطقه ای بمنظور دستیابی به ثبات بیشتر و اشتغال پایدار و بازرگانی دانست.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران عنوان داشت: این سازمان به عنوان مجری اهداف و برنامه های صنعتی، سعی در رفع موانع تولید دارد.

گفتنی است از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، جلسه هم اندیشی با کارآفرینان منتخب استان و بازدید از خوشه صنعتی مبلمان بود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب