امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14558 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛

تهران بالغ بر 2000 نقطه گردشگری دارد/ بازدید از تمام جاذبه های گردشگری تهران 35 روز طول می کشد

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تهران بالغ بر 2000 نقطه گردشگری، زیارتی، تاریخی و تفریحی دارد، گفت: در حالیکه بازدید از تمام جاذبه های گردشگری تهران نیاز به 35 روز زمان دارد باید فرصت تعطیلات نوروزی را غنیمت شمرد تا از ظرفیت عظیم گردشگری و تفریحی تهران استفاده کرد.
تهران بالغ بر 2000 نقطه گردشگری دارد/ بازدید از تمام جاذبه های گردشگری تهران 35 روز طول می کشد

به گزارش خبرایران از ستادخبری مهمان طهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی در بازدید از ستادگردشگری شهرتهران یکی از وظایف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را پربار کردن اوقات فراغت شهروندان دانست و اظهار کرد: در همین راستا عوامل ستادگردشگری شهرداری تهران وظیفه دارند تمام توان خود را برای ارایه برنامه های متنوع تفریحی و گردشگری برای شهروندان تهرانی و گردشگران تهرانی بسیج کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در راستای طرح مهمان طهران برنامه دارد تجربه ای به یادماندنی از سفر و گردش در تهران را در خاطره مسافرین و گردشگران تهرانی ثبت کند، گفت: برای این منظور بیش از 100 ایستگاه راهنمای مسافر و سامانه های استقبال از مسافرین نوروزی در مبادی ورودی شهر تجهیز شده است. همچنین در راستای تورهای تهران گردی تخفیفات ویژه بازدید از مراکز فرهنگی و تفریحی برای شهروندان و گردشگران تهرانی در نظر گرفته شده است.

امرودی با تاکید بر آنکه تهران می تواند یکی از قطب های گردشگری کشور باشد، تصریح کرد: شعار امسال شهرداری تهران، تهران میزبان ایران است و امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته ای برای تمام ایرانیان باشیم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب