امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14555 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ازدواج بازیگران و هنرمندان مشهور در سال ۹۴ +تصاویر

خبرایران: گویا سال اسب برای خیلی هایسال عاقبت به خیر شدن بود و در این روزهای پایانی سال نود و چهار که خبر ازدواج برخی از هنرمندان در فضای مجازی و خبرگزاری ها منتشر می شود به این فکر افتادیم تا گزارشی از هنرمندانی که در سال ۹۴ ازدواج کردند تهیه کنیم.
ازدواج بازیگران و هنرمندان مشهور در سال ۹۴ +تصاویر

خرداد ماه امسال بود که سام درخشانی خبر ازدواج خود را در اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت با عسل خانم ازدواج کرده است او نوشت:"امیدوارم شمام هر چی زودتر بتونین عشق زندگیتونو بدست بیارینخلاصه اینکه به قول معروف مام رفتیم قاطیه مرغا..."

ازدواج سام درخشانی

سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.سام درخشانی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج و دارا و ندار و مجموعه پژمان، رویای گنجشکها، ، آوای باران و همه چیز آنجاست نقش آفرینی کرده است.

مراسم عقد سام درخشانی

ازدواج آزاده نامداری

آزاده نامداری (زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه) مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

ازدواج آزاده نامداری و سجاد عبادی

ازدواج محسن تنابنده

محسن تنابنده (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در دامغان) فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون است.او در بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد. تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز دریافت کرد.تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.وی همچنین در روز ششم آبانماه نود و سه انصراف خود را از بازی در فیلم «تله/روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و با موضوعیت انرژی هسته‌ای را اعلام کرد.

ازدواج محسن تنابنده و روشنک

ازدواج یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده‌است.یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادر خانه‌دار است. به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد. پس از بازی در چند سریال دیگر، وارد دانشگاه شد و و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شد. یکتا ناصر با منوچهر هادی بازیگر و کارگردان سینما ازدواج کرده است.

مراسم عقد یکتا ناصر و منوچهر هادی

منوچهر هادی (زادهٔ ۱۳۵۱، تهران)، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران است.منوچهر هادی همسر یکتا ناصر، بازیگر ایرانی است.وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود. در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است. از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰)، اشاره کرد.

ازدواج بنیامین بهادری

پس از آنکه در ماه های گذشته شایعاتی مبنی بر ازدواج بنیامین بهادری با بهاره افشاری در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها منتشر شد این خواننده پاپ بالاخره به این شایعات پایان داد.او به تازگی با شایلی که این روزها هر دوی آن ها در سینمای هند مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی" سلام بمبئی " هستند ازدواج کرد.

وحید (بنیامین) بهادری (متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران) آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی موسیقی پاپ است.بنیامین بهادری (وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران در یک خانواده سنتی مسلمان دارای نژاد یهودی متولد شد. از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. در ۱۹سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به ترانه‌سرایی می‌پرداخت و سپس به‌صورت حرفه‌ای آهنگ‌سازی را آغاز کرد.

در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین‌کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. وی تاکنون چهار آلبوم به نامهای بنیامین ۸۵ و بنیامین ۸۸ ،بنیامین ۹۳ و بنیامین ۹۴ عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارائه داده‌است. او تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زندهٔ برنامه پرداخته‌است.بنیامین همچنین در کسوت معلمی در «مؤسسهٔ کارنامه» در یک دوره کلاس به نام «و اما بیان من» به تدریس ادبیات و جهان‌بینی و هنر و نگرش خاص خود به دنیا پرداخت. در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری درحال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحهٔ تصادفی شد. او در این حادثه همسر خود نسیم حشمتی را از دست داد. بعد از مرگ همسرش، بنیامین به یاد او آهنگی با عنوان «یه خونه» را اجرا کرد.

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی

مینا ساداتی (زاده ۱۰ آذر ۱۳۶۰ - کاشان) بازیگر سینمای ایران است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.بابک حمیدیان (زاده ۱۳۵۹ در تهران) ، نیز دارای اصلیتی رشتی است. وی فعالیت خود را در سینما در سال ۱۳۸۲ با فیلم مزرعه پدری شروع کرد.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی در مصاحبه با رضا رشیدپور اعلام کرد که ازدواج کرده است.این بازیگر ۲۸ ساله کشورمان با امید علومی که به عنوان خواننده و آهنگساز فعالیت می کند, ازدواج کرده است

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب