امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14500 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران:

چهارشنبه آخر سال ۲۴۰ مورد آتش‌سوزی اتفاق افتاد

خبرایران: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در چهارشنبه آخر سال، ۲۴۰ مورد حادثه آتش‌سوزی در شهر تهران اتفاق افتاد که در سال گذشته ۲۴۷ مورد بوده است.
چهارشنبه آخر سال ۲۴۰ مورد آتش‌سوزی اتفاق افتاد

به گزارش خبرایران، سعید شریف‌زاده در اقدامات آتش‌نشانی در مراسم چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: از ساعت 17 تا 22 امشب به دلیل برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال تمامی پرسنل آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل بودند.

وی ادامه داد: امسال تا به این لحظه و تا ساعت 22، 240 مورد آتش‌سوزی داشتیم که در مقایسه با سال قبل 247 مورد اتفاق افتاده بود.

وی افزود: سال گذشته 4 مورد انفجار در شهر تهران به دلیل مراسم چهارشنبه آخر سال اتفاق افتاده بود که امسال 3 مورد انفجار داشتیم.

شریف‌زاده گفت: سال گذشته 9 نفر در اثر حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند و یک مورد نیز فوتی داشتیم که در مراسم چهارشنبه آخر سال امسال در عملیات‌ سازمان آتش‌نشانی فوتی نداشتیم و 5 نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: این کاهش آمار در ابتدا حاصل همکاری هموطنان است که نشان از نهادینه شدن ایمنی در آحاد جامعه می‌دهد.

وی گفت: در سال‌های قبل بیش‌تر افراد در شب چهارشنبه آخر سال، مصدوم می‌شدند، ولی امسال قبل از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، تعدادی مصدوم و کشته شدند که نشان می‌دهد مواد محترقه در انبارها دپو شده بود و به فروش نرسیده بود. به همین دلیل انفجارها قبل از برگزاری مراسم در انبارهای تولیدکنندگان ایجاد می‌شود.

شریف‌زاده افزود : امسال نیز نمایندگانی از سازمان‌های امدادی مانند برق، گاز و ستاد بحران در ستاد فرماندهی حضور داشتند و در صورت نیاز اقدامات لازم و هماهنگی‌های انجام می‌شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب