امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14463 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در قالب طرح استقبال از بهار 95 صورت گرفت؛

100 کیلومتر خط کشی محوری در منطقه 17

خبرایران: مهدی عباسی شهردار منطقه 17 از اجرای بیش از یکصد کیلومتر خط کشی محوری به شیوه سرد و گرم در معابر شریانی منطقه در استقبال از بهار 95 خبر داد.
100 کیلومتر خط کشی محوری در منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود : در راستای طرح استقبال از بهار و در جهت رعایت صحیح رفتار ترافیکی توسط رانندگان در سطح معابر به صورت ویژه و جهادی اقدام به اجرای بیش از 100 کیلومتر خط کشی محوری به شیوه ی سرد و گرم شد که نقش به سزایی در کاهش تصادفات دارد.

وی با اشاره به ارتقای ضریب ایمنی تردد در بزرگراه منطقه گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی تردد در معابر و بزرگراه های منطقه بیش از 4000 متر طول مرمت گاردریل و بیش از 2000 متر طول تعویض گاردریل و همچنین نگهداشت کلیه چراغ های راهنمایی اعم از چشمک زن سولار و برقی و ...  صورت پذیرفته است .

شهردار منطقه 17 تسهیل در تردد خودروهای عبوری در محدوده بازار امین الملک را یکی دیگر از مهمترین اقدامات این حوزه دانست و تصریح کرد: تسهیل تردد خودروهای عبوری در محدوده بازار امین الملک با توجه به آغاز خریدهای نوروزی و استفاده ی شهروندان ساکن منطقه و فرا منطقه ای از ظرفیت ها و پتانسیل این بازار ، تغییر مسیر خط اتوبوسرانی از محور خیابان امین الملک به محور خیابان شهید رشیدی جهان انجام پذیرفته است و نگهداشت کلیه سرپناههای ایستگاههای اتوبوس و بی آر تی اعم از  رنگ آمیزی سرپناههاو حریم ایستگاهها ، تأمین روشنایی ، نظافت ، نصب نقشه و استیکر و تعویض پوشش فلزی سقف سرپناهها به صورت کامل و مطابق با استانداردهای سازمان به صورت مستمر در حال انجام می باشد  .

گفتنی است با همکاری مشترک حوزه حمل و نقل و ترافیک و آموزش و پرورش منطقه 17 خط کشی داخلی تعداد 12 مدرسه از جمله مدرسه ی بعثت ، بهشت ، 13 آبان و ... در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب