امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14406 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به ميزباني شركت بهره برداري مترو تهران؛

دومين جلسه مشترک كميته هاي سه گانه شركت هاي قطار شهري كشور برگزار شد

خبرایران: دومين جلسه مشترك كميته هاي حقوقي و قراردادي،منابع انساني و بهره برداري اتحاديه شركت هاي قطار شهري به ميزباني شركت بهره برداري مترو تهران برگزار شد.
دومين جلسه مشترک كميته هاي سه گانه شركت هاي قطار شهري كشور برگزار شد

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، دومين جلسه مشترك كميته هاي حقوقي و قراردادي، منابع انساني وبهره برداري اتحاديه شركت هاي قطار شهري كشور با حضور مديرعامل، مسئولان شركت بهره برداري و نمايندگان قطارشهري هاي كشور برگزار شد.

در اين مراسم محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري متروتهران با اشاره به اينكه اين جلسات زمينه انتقال تجربيات را فراهم مي كند گفت: موارد حقوقي كه در مترو تهران به علت ازدحام زياد جمعيت و گستردگي ايستگاه ها رخ می دهد بسيار بيشتر از ساير شهرهاست كه اين مورد باعث شده است تا تجربيات خوبي در زمينه موارد حقوقي و قضايي داشته باشيم و مي توانيم آن را در در اختيار ساير قطارهاي شهري كشور قرار دهيم.

وي ادامه داد: بيشتر مشكلات مترو تهران نيازمند تامين اعتبارات براي حل آن است كه شهرداري تمام توان خود را در اين زمينه به كار گرفته اما متاسفانه تاكنون نتوانسته ايم سهم بودجه خود را از دولت بگيريم.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در ادامه ضمن اظهار اميدواري براي تخصيص بودجه لازم از سوي دولت در سال 95 اذعان داشت: مسلما هيچ كس نمي تواند نقش مترو را در كاهش آلودگي هواي شهر ناديده بگيرد و اميدواريم با توجه مسئولان دولتي زمينه ارائه خدمات بيشتر به شهروندان محيا شود.

اين جلسه با پيشنهاداتي در خصوص تدوين قوانين و مقررات وسايل حمل و نقل عمومي از سوي نمايندگان قطارهاي شهري كشور ادامه يافت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب