امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14284 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چهارمین سمینار تخصصی طب سنتی فردا کلید می‌خورد

خبرایران: چهارمین سمینار تخصصی طب سنتی ساعت 9 صبح چهارشنبه 12 اسفند 94 با حضور جمعی از استادان و متخصصان طب سنتی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
چهارمین سمینار تخصصی طب سنتی فردا کلید می‌خورد

به گزارش خبرایران از ستاد خبری کنفرانس، مراسم افتتاحیه این همایش با سخنرانی دکتر علیرضا عباسیان مدیر کل دفتر تعالی طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر غلامرضا کرد افشاری مدرس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر جعفر میرفخرایی دبیر انجمن تولیدکنندگان دارو و فرآورده های گیاهان دارویی برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت طب سنتی و جایگاه خاص آن و همچنین منابع عظيم گياهان دارويي در کشور، دبیرخانه دایمی سمینار پس از برگزاری سومین سمینار تخصصی طب سنتی با رویکرد پیشگیری و خودمراقبتی، در نظر دارد چهارمین سمینار تخصصی طب سنتی را با رویکرد درمان‌های ساده و خانگی برگزار کند.

درمان‌های خانگی مجربات، کاربردهای طب سنتی در درمان بیماری‌های تنفسی،‌ کاربردهای طب سنتی در درمان بیماری‌های پوست و مو، اعمال یداوی و کاربرد آن در درمان بیماری‌ها 1 (ماساژ درمانی)، اعمال یداوی و کاربرد آن در درمان بیماری‌ها (مبانی نظری، حجامت و بادکش) و کاربردهای گیاهان دارویی در درمان بیماری‌های رایج، طب سنتی و انتقال تجربیات مناطق مختلف موضوع‌های این دوره است که توسط سخنرانان و متخصصان طب سنتی ارایه می‌شود.

دکتر غلامرضا کرد افشاری، دکتر مریم مقیمی، کامران محلوجی کرمانشاهی، دکتر حوریه محمدی، دکتر علی‌محمد ملاحی و ریحانه طائب‌نیا جزو سخنرانان چهارمین سمینار تخصصی طب سننتی هستند.

چهارمین سمینار تخصصی طب سنتی چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 اسفند 94 از ساعت 8 صبح تا 17 بعدازظهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب