امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14252 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

18 اسفند ماه برگزار می شود؛

نخستین گردهمایی صنعت تغذیه و سلامت کشور

خبرایران: نخستین گردهمایی صنعت تغذیه و سلامت کشور با هدف تجلیل از فعالان این حوزه ، ۱۸ اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
نخستین گردهمایی صنعت تغذیه و سلامت کشور

به گزارش خبرایران از روابط عومی گردهمایی، رضا روحی، دبیر اجرایی نخستین گردهمایی صنعت تغذیه و سلامت کشور، اظهار کرد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر اصلاح نظام سلامت کشور و با توجه به اهداف وزارت بهداشت مبنی بر ارتقاء سلامت و بهداشت در جامعه، این گردهمایی با حضور فعالان این حوزه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

دبیر اجرایی این اجلاس ادامه داد: این مراسم با همکاری نهادها و اتحادیه های مرتبط از جمله سازمان غذا و دارو و با هدف تحقق بخشیدن به شعار سازمان جهانی بهداشت مبنی بر ” ایمنی غذا از مزرعه تا سفره” فرصتی مناسب است تا نقاط قوت ، ضعف و پیشرفت این حوزه مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا روحی، برگزاری اولین جشنواره ملی رستوران های محبوب کشور را از برنامه های اصلی این گردهمایی عنوان کرد و افزود: از آنجا که معرفی و شناخت رستوران های نمونه کشوری و بیان علل موفقیت و محبوبیت آن ها میتواند تاثیر به سزایی در رشد و شکوفایی نظام اقتصادی و صنعت گردشگری و توریسم ایجاد نماید، دبیرخانه اجلاس در نظر دارد به بررسی علمی و عملی دیدگاه های نوین در حوزه مدیریت رستوران داری و چگونگی پیاده سازی استاندارهای بین المللی در این صنعت بپردازد.

بنابراین گزارش، نخستین گردهمایی فعالان حوزه صنعت تغذیه و سلامت کشور با محوریت معرفی و تجلیل از رستوران های محبوب کشور ۱۸ اسفندماه توسط گروه بین الملل فرازمان با حمایت و همکاری سازمان غذا و دارو در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب