امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1425 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با مصوبه شورای برنامه ریزی نمایشگاه کتاب صورت گرفت؛

اجراي روش پلكاني در محاسبه اجاره بهاي غرفه‌هاي ناشران خارجي و داخلي در نمايشگاه كتاب

خبرایران:با مصوبه شورای برنامه ریزی بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ،روش پلكاني در محاسبه اجاره بهاي غرفه‌هاي ناشران خارجي و داخلي حاضر در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران اجرا می شود و مبناي پرداخت اجاره بهاي غرفه‌هاي ناشران در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب بصورت پلكاني ارزيابي و از ناشران دريافت خواهد شود.
اجراي روش پلكاني در محاسبه اجاره بهاي غرفه‌هاي ناشران خارجي و داخلي در نمايشگاه كتاب

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي معاونت فرهنگي چهارمين جلسه شوراي برنامه‌ريزي بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران امروز (سه‌شنبه اول بهمن‌ماه) با حضور اعضاء در دفتر معاونت برگزار شد.

بنابراين گزارش از مباحث مطرح شده در اين جلسه مي‌توان به موضوع قيمت كتب خارجي، لزوم حمايت وزارتخانه‌هاي علوم و بهداشت از خريد كتب خارجي توسط اساتيد و دانشجويان، همچنين لزوم كمك وزارت امور خارجه به ناشران خارجي متقاضي حضور در نمايشگاه جهت تسهيل در ارائه ويزا، اشاره كرد.

همچنين موضوع کمک گمرك جمهوري اسلامي ايران در ترخيص محموله‌هاي كتب خارجي نمايشگاه نيز مورد بحث و بررسي اعضاي شوراي برنامه‌ريزي قرار گرفت.

این گزارش می افزاید برابر جلسات مشتركي كه كميته ناشران داخلي و نمايندگان تشكل‌هاي صنفي نشر داشتند ميزان اجاره بهاي غرفه در بخش ناشران داخلي نمايشگاه سال آتي به تصويب شوراي برنامه‌ريزي رسيده و در اوراق ثبت‌نام درج شده است.

بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 10 الي 20 ارديبهشت ماه 1393 در مصلي بزرگ حضرت امام خميني (ره) برگزار خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب