امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14244 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایشگاه گروهی نقاشی در منطقه 16 برپا است؛

آثار 32 هنرمند نقاش آمل روی دیوار نگارخانه بهمن

خبرایران: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان شهرستان آمل تا 13 اسفند در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است.
آثار 32 هنرمند نقاش آمل روی دیوار نگارخانه بهمن

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ این نمایشگاه گروهی شامل 80 اثر از 32 نفر از هنرمندان حرفه ای و مدرسین دانشگاه های مازندارن است که با تکنیک های آبرنگ و رنگ و روغن برپاشده است.

کیومرث هادی پور، مسعود موسوی، محمد خسروی منش، عبدالرضا اکبرزاده، ناصر شاکری، ابراهیم گنجیان، علی فرامرزی، رضا فاخری نیا، علی زابلی، حامی اسماعیلی، ریحانه شریعتی لاریجانی، سمیه زمانی، ماجده جوادی، سیمین باطبی، محبوبه زارع، مهتاب معلمی، شبنم اسماعیلی، ندا حامدی، الهه خلیلی، احمد حبیبی، عذرا جعفرزاده، صابر قربانی، صبا فرزانه، درنا ابیاک، عالمه تقی زاده، بهناز طاهری، معین اقبالی، پونه حسینی، سونیا تمجیدی راد، طاهره بختیاری، مریم نجاتیان و هادی قره محمدی از جمله نقاشان هنرمند این نمایشگاه می‌باشند که آثارشان به نمایش عموم گذاشته شده است.

ناصر شاکری این نمایشگاه را با مشارکت و همکاری استاد فریبرز زرشناس از «نگارخانه زر» و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل جمع آوری کرد.

آشنایی با تکنیک‌های هنر نقاشی و تشویق هنرمندان جوان و مستعد شهرستان های مختلف کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه گروهی نقاشی می توانند به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب