امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14241 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با صدور بخشنامه‌اي از سوي دبيركل نهاد ابلاغ شد؛

رفع مشكل پرداخت حق بيمه كاركنان و كتابداران ارشادی نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور

خبرایران: دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور با صدور بخشنامه‌اي، به مشكل پرداخت حق بيمه كاركنان و كتابداراني كه در دوره تصدي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در كتابخانه‌هاي عمومي مشغول بوده‌اند، پايان داد.
رفع مشكل پرداخت حق بيمه كاركنان و كتابداران ارشادی نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، تعدادي از كاركنان و كتابداران نهاد كه در دوره تصدي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در كتابخانه‌هاي عمومي كشور و يا حوزه دبيرخانه‌هاي هيأت امنا مشغول به‌كار بودند پس از استقلال و تأسيس نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، همواره با مشكل عدم‌ پرداخت حق بيمه و احتساب سنوات خدمتي روبه رو بودند. پس از بررسي‌ و كارشناسي‌هاي لازم در اين خصوص، عليرضا مختارپور روز يك‌شنبه (نهم اسفند ماه) با صدور بخشنامه‌اي، از پرداخت حق بيمه و احتساب سنوات خدمتي به اين دسته از همكاران به پاس قدرداني از زحمات آنها در مسير توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني در سال‌هاي گذشته خبر داد.

در همين راستا، كليه كتابداران و كاركنان نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور كه مشمول اين بخشنامه مي‌باشند، مي‌توانند پس از جمع‌آوري مدارك و مستندات لازم از طريق مراجع ذيصلاح نسب به ارسال آن به اداره كل حقوقي نهاد با پست سفارشي اقدام كنند.

متن كامل اين بخشنامه به شرح زير است:

همكاران محترم ستادي و استاني

سلام‌ عليكم

با عرض تسليت فرا رسيدن ايام فاطميه و شهادت حضرت زهرا(س) و آرزوي سلامتي توام با شادماني در سال پيش رو، ضمن بررسي‌هاي به‌عمل آمده در خصوص سوابق بيمه‌اي برخي از همكاران محترم كه در دوره تصدي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در كتابخانه‌هاي عمومي و يا حوزه دبيرخانه‌هاي هيات امنا انجام وظيفه مي‌نموده‌اند و حق بيمه آنها پرداخت نشده است؛ مقرر شد به پاس قدرداني از زحمات اين عزيزان كه سال‌هاي متمادي رسالت توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني را در جاي‌جاي كشور عزيز و پهناورمان بر عهده داشته‌اند، سوابق آنان ملحوظ و كسورات مربوطه از سوي اين نهاد پرداخت شود. لذا شايسته است افرادي كه با شرايط مذكور هنوز در اين مجموعه اشتغال دارند، سريعاً نسبت به جمع‌آوري مدارك مثبته از طريق ذيصلاح و ارسال به اداره كل حقوقي نهاد با پست سفارشي اقدام نمايند.

و من‌الله التوفيق

عليرضا مختارپور دبيركل

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب