امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14171 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توصيه شهروندان يزدی به مردم تهران؛

بيانيه مردم يزد در حمايت از آيت الله اعرافی / اميد آينده كشور را ياري كنيد

خبرایران: تعدادي از فرهيختگان و مردم استان يزد با انتشار بيانيه‏اي ضمن حمايت خود از آيت الله اعرافي كانديداي پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان از مردم تهران خواستند كه در انتخابات به اين عالم برجسته جهان اسلام راي دهند و اميد آينده كشور را ياري كنند.
بيانيه مردم يزد در حمايت از آيت الله اعرافی / اميد آينده كشور را ياري كنيد

در قسمتي از اين بيانيه آمده است: باري ديگر انساني روشن ضمير و فرهيخته و عالمي صالح و عادل و تربيت يافته از خطه استان يزد با هدف خدمت به اسلام و مردم ايران و بالاخص مردم معزز و آگاه تهران پا به عرصه عضويت مجلس خبرگان رهبري نهاده است.

از آنجا كه مردم بزرگوار و متدين سراسر كشور، به ويژه شهروندان حقمدار استان تهران همواره با حسن نظر، يزدي‏هاي خدمتگذار را قرين محبت خود قرار داده‎اند، اينك آيت الله عليرضا اعرافي، فقيهي آگاه و نخبه‏اي كم‏نظير و محقق و صاحب نظر در علوم تربيتي اسلامي، كانديداي عضويت در مجلس خبرگان رهبري استان تهران شده است. در اين بيانيه ضمن اشاره به برخي خصوصيات و ويژگي‏هاي آيت الله اعرافي از مردم تهران خواسته شده ضمن حضور در پاي صندوق‎هاي راي به اين عالم برجسته راي دهند. در قسمت ديگري از اين بيانيه چنين آمده است: با عنايت به لطف و محبت شما مردم معزز استان تهران، در اين مقطع حساس نيازمند به حضور گسترده در صحنه انتخابات و حتي توصيه به دوستان، ساير عزيزان و نزديكان خود در پاي صندوق‏هاي راي هستيم تا بدين وسيله با انتخاب كانديداي اصلح مورد نظر خود، اين نخبه كم‏نظير و اميد آينده كشور را ياري كنيد. 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب