امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14155 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نمایشگاه عکس «ترنم» میهمان گالری خانه عکاسان جوان

خبرایران: نمایشگاه گروهی عکس «ترنم» با آثار ۲۰ هنرمند جوان این روزها میهمان گالری خانه عکاسان جوان است.
نمایشگاه عکس «ترنم» میهمان گالری خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی خانه عکاسان جوان؛ نمایشگاه گروهی عکس «ترنم» که در برگیرنده آثار ۲۰ عکاس جوان با موضوع قطرات آب است، از روز ۲۹ بهمن ماه در گالری خانه عکاسان جوان به نمایش درآمده است.

در این نمايشگاه عکس‌های ماكرو از قطرات زندگي بخش آب توسط غزاله براتي، گلشن قربانيان، پريچهروالفي، زهرافرجي، سارافرجي، ژيلا كاظمي‌نژاد، پريسا خان جان خاني، محمدعلي هاديانفر، عارف كاظمي‌نژاد، پيمان كاظمي‌نژاد، پژمان كاظمي‌نژاد، علي ايلچي، آريا امام جمعه، سپهر شاهوندي، نيلوفر سپرده، پرستو بي‌نياز، حديثه احمدي، نيلوفر آذرمي، زهرا كامور و زهره شفيعي به تصویر و نمایش گذاشته شده است.

این هنرمندان جوان که از هنرجویان حمزه اولیا زاده هستند و به انتخاب این هنرمند نمایشگاه «ترنم» کیوریت شده است، به شيوه‌اي نو و هنرمندانه قطرات آب را با شیوه عکاسی ماکرو در برابر دیدن مخاطبان قرار داده‌اند.

لازم به یادآوری است، اين نمايشگاه تا ساعت ١٩ روز چهارشنبه ٥ اسفند در خيابان يوسف آباد، كوچه چهارم، پلاك ٣ ، واحد ٣ خانه عكاسان جوان داير و میزبان علاقمندان به هنر است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب