امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14154 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای چهارمین همایش مکمل‌های غذایی مطرح شد؛

آغاز واگذاری غرفه‌های چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی

خبرایران: واگذاری غرفه‌های نمایشگاه چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی به طور رسمی آغاز شد. واگذاری غرفه‌های نمایشگاه این همایش با ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان همزمان شده است
آغاز واگذاری غرفه‌های چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی

به گزارش خبرایران از ستاد خبری کنفرانس، در چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی که با رویکرد زنان، مادر و کودک برگزار می‌شود، عباس کبریایی‌زاده رئیس شورای سیاست‌گذاری و رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی و غذایی ایران، سیدعلی کشاورز دبیر علمی همایش و مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جعفر میرفخرایی دبیر اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران و لیلا چگینی دبیر اجرایی همایش حضور دارند.
این همایش در راستای تامین و ارتقای سلامت و امنیت مکمل ها غذایی، رژیمی و ورزشی با بهره‌مندی از حمایت ارزشمند فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران و اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی،‌ رژیمی، ویتامینی و گیاهی و انجمن متخصصین علوم دارویی ایران برگزار خواهد شد.
چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با محور اصلی زنان، مادر و کودک 8، 9 و 10 خرداد 95 در هتل المپیک تهران برپا خواهد ‌شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب