امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14149 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرچم‌داری سامسونگ، به نسل هفتمی‌ها رسید؛

رونمایی از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در بارسلونا

خبرایران: شرکت سامسونگ الکترونیکس، روز گذشته در «کنگره جهانی موبایل» (MWC) از جدیدترین پرچم‌دارهای خود، Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد.
رونمایی از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در بارسلونا

 این دو گوشی، آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه محصولات موبایل محسوب می‌شوند که ضد آب بوده و مجهز به پردازنده هشت ‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 هستند.

محصولات جدید بخش موبایل شرکت سامسونگ، یک تفاوت عمده با یکدیگر دارند و آن اندازه گوشی‌هاست. گوشی Galaxy S7 مجهز به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی و Galaxy S7 edge دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED است که استفاده از لبه‌های خمیده را برای کاربر، راحت‌تر از گذشته می‌کند. بدنه این گوشی‌ها، مانند نسل قبلی آن‌ها از شیشه و فلز ساخته شده و در برابر نفوذ آب (تا عمق 1.5 متر) و گرد و خاک مقاوم است.

پرچم‌دارهای جدید سامسونگ مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی Dual Pixel در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو گوشی هستند که هر دو این دوربین‌ها با دیافراگم f1.7، توانایی ثبت عکس‌هایی روشن در تاریک‌ترین فضاها را دارند. دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge، در مدل پایه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه می‌شوند و دارای درگاه کارت حافظه خارجی Micro SD هستند که توانایی پشتیبانی تا 200 گیگابایت را دارد. این گوشی‌ها به باتری‌های قدرتمند 3000 میلی‌آمپری (S7) و 3600 میلی‌آمپری (S7 edge) مجهز هستند که خیال کاربر را بابت استفاده طولانی مدت از این گوشی‌ها، راحت می‌کند.

لازم به ذکر است که پرچم‌دارهای S7 و S7 edge، با آخرین نسخه اندروید مارشمالو طراحی شده‌اند و از 11 مارس، وارد بازار جهانی می‌شوند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب