امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14111 تاریخ انتشار: شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به همت باغ موزه دفاع مقدس ؛

مسابقه عکاسی با موبایل ویژه راهیان نور برگزار می شود

خبرایران: باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور ، مسابقه عکاسی موبایلی «راهیان نور» را برگزار می کند.
مسابقه عکاسی با موبایل ویژه راهیان نور برگزار می شود

اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اهمیت زیارت یادمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان نسل جوان و ترغیب آنان به حضور در یادمانهای عملیات ها و همراهی با کاروان های راهیان نور و ایجاد انگیزه برای حضور و دقت نظر بیشتر در همراهی با کاروان ها در یادمان ها،این مسابقه برگزار می گردد.
وی گفت : محور های این مسابقه شامل معنویت و حضور معنوی در راهیان نور،حضور نسل جوان در راهیان نور،یادمان های شهدا،فعالیت ها و تلاش های موزه دفاع مقدس و شهرداری تهران در راهیان نور،مراسم بدرقه و استقبال از زائرین کاروان های راهیان نور شهرداری تهران می باشد.
رضوانی اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در مسابقه به سایت باغ موزه دفاع مقدس به آدرس مراجعه کنند.


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب